سخن بلاگ

حافظ سخن بگوی که بر صفحه جهان ---این نقش ماند از قلمت یادگار عمر

سخن بلاگ

حافظ سخن بگوی که بر صفحه جهان ---این نقش ماند از قلمت یادگار عمر

سخن بلاگ

بسم الله الرحمن الرحیم

حافظ سخن بگوی که بر صفحه جهان
این نقش مانَد از قلمت یادگار عمر

«نوشته های فرهنگی و اجتماعی و سبک زندگی ، شهدا و مدافعین حرم»

باید انسانها، هم آموزش داده شوند و هم تزکیه شوند، تا این کره‌ى خاکى و این جامعه‌ى بزرگ بشرى بتواند مثل یک خانواده‌ى سالم، راه کمال را طى کند و از خیرات این عالم بهره‌مند شود. مقام معظم رهبری

التماس دعا
برادر شما شکیبا

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
آخرین نظرات
پیوندها
امکانات

این #کلیپ را حتما ببینید

پای صحبت مادر شهید بایرامعلی ورمزیاری و همرزمانش

قبل از عملیات والفجر4 یکی از شبها در کاسه گران بدیدن فرمانده گردان علی اکبر ، سردار شهید بایرامعلی ورمزیاری رفتم ، آقا مهدی (باکری ، فرماند شهید لشگر 31 عاشورا) به بنده توصیه کرده بودند شبها فرصت کردی به بچه ها در گردانها سری بزن ،  بچه ها عوالمی دارند که قابل وصف نیست ، نالة حزین کسانی که در دل شب زیرچتر آسمان پر ستاره به  بارگاه ربوبی وصل میشوند به دیده دل دیدنی است. ورمزیاری تا مرا دید و احوالپرسی  کردیم ، از احوال بچه های گردان و حال آنان را در پیروی از علی اکبر(ع) گفت و فرمودند: دیشب در عالم رویا امام حسین علیه السلام را دیدم که دست فرزندش علی اکبر(ع) را گرفته و دور و بر چادر های گردان علی اکبر میگردد ، ورمزیاری از امام خواسته بودند که آقا شما کی هستید؟. امام فرموده بودند: من حسین بن علی هستم و این جوان: فرزندم علی اکبر است و امشب برای زیارت بچه های گردان آمده ایم. ورمزیاری این سخنان را با حالی بیان میکردند که حال عجیبی داشتند و خود و بچه ها را برای عشق بازی در راه امام حسین آماده میکردند. صل الله علیک یا اباعبدالله.

 راوی و نویسنده : حاج جواد صبور نماینده سابق اردبیل

http://s8.picofile.com/file/8308217826/IMG_20171002_233705.jpg

بنده (یاور اسمعیل نژاد) هم این مطلب را صبح همان روز دقیقا جلوی این چادر ازخود شهید ورمزیاری شنیدم، او این موضوع را باخوشحالی وصف ناپذیری که انگار چیز با ارزشی را به دست آورده باشد برایم تعریف می کردند .

این کلیپ را حتما ببینید

https://static.cdn.asset.aparat.com/avt/8520990-5351-b__626399271.jpg

کلیپ مـستـند 30 دقیقه ای شهید ورمزیاری در تاریخ 4 آبان 1396 توسط کانال هنر دفاع در بخش کلیپ های فیلم ارسال شده است. در توضیحات این ویدیو آمده: سازمان هنری و امورسینمای دفاع مقدس : مستند گل مریم (شهدای اقلیت های دینی) کارگردان : کاظم خیرخواه / سازمان هنری و امورسینمای دفاع مقدس آذربایجان غربی / پرتال اینترنتی: www.honaredefa.ir. مدت زمان این کلیپ 1813 ثانیه است. جهت دریافت کلیپ، بر روی دکمه دانلود کلیک نمایید.

خاطره خواندنی از شهید بایرامعلی ورمزیاری :

می‌نویسم تا آیندگان بدانند فرمانده جبهه کیست...

فهرست مطالب شهدا

یاد شهیدان https://shahidd.blog.ir

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی