سخن بلاگ

حافظ سخن بگوی که بر صفحه جهان ---این نقش ماند از قلمت یادگار عمر

سخن بلاگ

حافظ سخن بگوی که بر صفحه جهان ---این نقش ماند از قلمت یادگار عمر

سخن بلاگ

بسم الله الرحمن الرحیم

حافظ سخن بگوی که بر صفحه جهان
این نقش مانَد از قلمت یادگار عمر

«نوشته های فرهنگی و اجتماعی و سبک زندگی ، شهدا و مدافعین حرم»

باید انسانها، هم آموزش داده شوند و هم تزکیه شوند، تا این کره‌ى خاکى و این جامعه‌ى بزرگ بشرى بتواند مثل یک خانواده‌ى سالم، راه کمال را طى کند و از خیرات این عالم بهره‌مند شود. مقام معظم رهبری

التماس دعا
برادر شما شکیبا

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
آخرین نظرات
پیوندها
امکانات

۲۱ مطلب در آذر ۱۴۰۱ ثبت شده است

در این شب یادی از عزیزترین‌هایی هم می‌کنیم که سال‌های قبل مزارشان پذیرای خانواده‌ها و دوستدارانشان بوده

۰ نظر موافقین ۱ ۳۰ آذر ۰۱ ، ۱۱:۳۵
ع . شکیبا---۱۱۲

https://www.leader.ir/media/album/original/32/83/73283_911.jpg

رهبر معظم انقلاب اسلامی صبح امروز (سه‌شنبه) در دیدار خانواده‌های شهدای حادثه تروریستی حرم مطهر شاهچراغ علیه‌السلام این حادثه تلخ را موجب داغدار شدن دلها اما ماندنی در تاریخ ایران خواندند و با تأکید بر رسوا شدن دستهای پشت پرده این خباثت یعنی امریکایی‌های کینه توز و بوجود آورنده داعش، خاطرنشان کردند: دستگاههای فرهنگی و هنری باید این حادثه با عظمت را همچون قضیه عاشورا و سایر مسائل تاریخی مورد توجه قرار دهند و به آیندگان منتقل کنند.
حضرت آیت الله خامنه‌ای ترور زائران را متفاوت از سایر حوادث تروریستی و موجب رسوایی مضاعف دشمن دانستند و گفتند: علاوه بر عاملان جانی و خیانتکار، پشتیبانان اصلی و بوجود آورندگان داعش نیز در این جنایت شریک هستند. آنها آن‌قدر دروغگو، سیاه‌دل، رسوا و منافق هستند که در حرف، پرچم حقوق بشر را بالا می‌برند اما در عمل، گروههای خطرناک تروریستی را بوجود می آورند.
ایشان دستگاههای فرهنگی و رسانه‌ای را به تولیدات هنری در خصوص این حادثه و سایر قضایای تاریخی توصیه کردند و افزودند: ما در مسائل مربوط به حوادث و تاریخ انقلاب اسلامی و جنایت‌های دشمنان از نظر کار رسانه‌ای و تبلیغی، کوتاهی داریم به‌گونه‌ای که نسل جوان ما اطلاعات زیادی از حوادث گذشته از جمله جنایات منافقین ندارد.
رهبر انقلاب اسلامی تأکید کردند: تبیین این واقعیتها جزو وظایف فعالان بخشهای هنری، تبلیغی و نگارشی و همه دستگاههای فرهنگی است.

https://www.leader.ir/media/album/original/32/50/73250_660.jpg

https://idc0-cdn0.khamenei.ir/ndata/news/51526/C/14010929_0151526.jpg

عکس های بیشتر از این دیدار

۰ نظر موافقین ۲ ۳۰ آذر ۰۱ ، ۱۱:۲۵
ع . شکیبا---۶۱

https://newsmedia.tasnimnews.com/Tasnim/Uploaded/Image/1401/09/21/1401092107101036026632124.jpg

"مجید رهنورد" عامل شهادت شهیدان زینال‌زاده و رضازاده در ملأ عام به دار مجازات آویخته شد 

۲۱آذر ۱۴۰۱

"مجیدرضا رهنورد پایین‌ده" فرزند محمدجواد که طی اقدام تروریستی در ۲۶ آبان‌ ماه ۱۴۰۱، دو نیروی حافظ امنیت را به شهادت رساند و ۴ نفر دیگر را مجروح کرد، صبح امروز ۲۱ آذر ماه ۱۴۰۱ در مشهد و در ملأ عام اعدام شد.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری تسنیم به نقل مرکز رسانه قوه قضائیه، عصر روز 26 آبان ماه بود که مجیدرضا رهنورد در خیابان حرّ عاملی مشهد با سلاح سرد به نیروهای حافظ امنیت حمله کرد و حسین زینال‌زاده را با چندین ضربه متوالی چاقو به سر و گردن و بدن و سپس دانیال رضازاده را با ضربه چاقو به گردن به شهادت رساند.

این تروریست در جریان حمله تروریستی خود، چهار فرد دیگر را نیز که در مسیرش بودند مجروح کرده از محل حادثه گریخت.

به‌گفته یکی از شاهدان عینی در دادگاه که صحنه این جنایت را از نزدیک دیده بود، در روز حادثه پس از آنکه متهم، 2 تن از نیروهای حافظ امنیت را به شهادت رساند، در حال فرار هر فرد دیگری را که سر راهش قرار داشت با چاقو می‌زد و سپس متواری شد. اتفاقات آن روز به‌حدی فضای منطقه را دچار ارعاب کرده بود که مردم همه دچار وحشت شده و ترسیده بودند و مغازه‌دارها از ترس و وحشت به‌وجودآمده توسط متهم فروشگاه‌های خود را تعطیل کردند.

دستگیری رهنورد در حال فرار از کشور

۰ نظر موافقین ۱ ۲۲ آذر ۰۱ ، ۱۴:۰۲
ع . شکیبا---۲۳۹

شهید ماشاءالله شمسه - بروجرد

دانلود آهنگ گلبرگ سرخ لاله ها با صدای استاد حسام الدین سراج

گلبرگ سرخ لاله ها
در کوچه های شهر ما
بوی شهادت می دهد
بوی شهادت می دهد 


این آهنگ / کمیاب است در اینترنت . دانلود کنید و داشته باشید .
حال و هوایش حال و هوای روزهای جنگ است وقتی شهدا را در گوشه گوشه ی این مملکت بر سر دستان تشییع می کنند.


دریافت

مطالب مرتبط : حاج قاسم سلیمانی ، مدافعین حرم ، شهیدان

۱ نظر موافقین ۱ ۲۲ آذر ۰۱ ، ۱۳:۵۵
ع . شکیبا---۱۹۵۸

دعای امام سجاد (ع) برای دفع بلا

«إذا دُفِعَ عَنهُما یَحذُر، اَو عُجِّلَ لَهُمَ طلَبه »

((بسم الله الرحمن الرحیم ))

اللَّهُمَّ لَکَ الْحَمْدُ عَلَى حُسْنِ قَضَائِکَ ، وَ بِمَا صَرَفْتَ عَنِّی مِنْ بَلَائِکَ ، فَلَا تَجْعَلْ حَظِّی مِنْ رَحْمَتِکَ مَا عَجَّلْتَ لِی مِنْ عَافِیَتِکَ فَأَکُونَ قَدْ شَقِیتُ بِمَا أَحْبَبْتُ وَ سَعِدَ غَیْرِی بِمَا کَرِهْتُ .

خداوندا! تو را سپاس گویم بر حسن تقدیر تو که بلا را از من دور کردى. اما بهره‏ى مرا از رحمت خود، در این تندرستى عاجل منحصر مساز که خوشى من عاقبت موجب بدبختى شود و دیگران از آنچه مرا ناخوش مى‏‌آید سعادتمند گردند.

وَ إِنْ یَکُنْ مَا ظَلِلْتُ فِیهِ أَوْ بِتُّ فِیهِ مِنْ هَذِهِ الْعَافِیَةِ بَیْنَ یَدَیْ بَلَاءٍ لَا یَنْقَطِعُ وَ وِزْرٍ لاَ یَرْتَفِعُ فَقَدِّمْ لِی مَا أَخَّرْتَ ، وَ أَخِّرْ عَنّی مَا قَدَّمْتَ .

و اگر این عافیت که روز و شب از آن برخوردارم، بلائى به دنبال دارد ناگسستنى و بارى بر دوش من نهد ننهادى، پس آنچه تاخیر انداخته‌‏اى پیش فرست و آنچه پیش فرستادى به تاخیر انداز.

فَغَیْرُ کَثِیرٍ مَا عَاقِبَتُهُ الْفَنَاءُ ، وَ غَیْرُ قَلِیلٍ مَا عَاقِبَتُهُ الْبَقَاءُ ،

وَ صَلِّ عَلَى مُحَمَّدٍ وَ آلِهِ

زیرا که آنچه به نیستى انجامد بسیار نیست و آنچه جاویدان ماند اندک نباشد و بر محمد و خاندان او درود فرست.

۰ نظر موافقین ۱ ۲۱ آذر ۰۱ ، ۲۲:۴۷
ع . شکیبا---۵۸
امام جمعه خاش  وفادار به نظام و بسیجی رزمنده دفاع مقدس بود

شهریاری در گفتگو با مهر:

امام جمعه خاش وفادار به نظام و بسیجی رزمنده دفاع مقدس بود

نماینده مردم زاهدان در مجلس گفت: ترور مولوی عبدالواحد ریگی، روحانی اهل سنت توسط ضدانقلاب و کسانی که دنبال تفرقه بین مذاهب و قومیت‌ها هستند، اتفاق افتاد.

حسینعلی شهریاری در گفتگو با خبرنگار مهر، ضمن محکومیت ترور مولوی عبدالواحد ریگی امام جمعه اهل سنت مسجد امام حسین (ع) شهرستان خاش، اظهار داشت: ترور این روحانی اهل سنت توسط ضدانقلاب و کسانی که دنبال تفرقه بین مذاهب و قومیت‌ها هستند، اتفاق افتاد.

وی بیان کرد: مولوی عبدالواحد ریگی از وفاداران به نظام، انقلاب اسلامی و از بسیجیان رزمنده در دوران هشت سال دفاع مقدس بود و این اواخر نیز در شهرستان خاش امام جمعه مسجد امام حسین (ع) بود.

نماینده مردم زاهدان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه دشمنان برای سیستان و بلوچستان برنامه‌های زیادی داشتند و نقشه کشیده بودند، تصریح کرد: اخیراً حجت‌الاسلام سجاد شهرکی، امام جماعت مسجد مولای متقیان زاهدان به شهادت رسید که دشمنان قصد داشتند این مسئله را قومیتی و مذهبی کنند که خوشبختانه با هوشیاری مردم سیستان و بلوچستان همان طور که تاکنون نقشه‌های دشمن نقش بر آب شده است، این بار هم همین اتفاق افتاد و مردم فهمیدند که این ترورهای ناجوانمردانه کار ضدانقلاب و برای درگیر کردن مردم به اختلافات قومی و مذهبی است.

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی ادامه داد: دشمنان چون در ماجرای شهادت شهید شهرکی از نقشه خود برای اختلافات قومی و مذهبی نتیجه‌ای نگرفتند، مولوی عبدالواحد ریگی را به شهادت رساندند که از نیروهای اطلاعاتی و امنیتی به طور جدی می‌خواهیم عاملان شهادت این روحانی اهل سنت را دستگیر کنند و این افراد باید به سزای عمل ننگین خود برسند.

شهریاری تاکید کرد: مولوی عبدالواحد ریگی عمری در استان سیستان و بلوچستان خدمت کرده و بین مردم اهل سنت به ویژه در خاش مرجعیت داشت و مورد قبول مردم بود. متأسفانه ضدانقلاب چشم دیدن وحدتی را که در استان سیستان و بلوچستان وجود دارد، ندارد و به همین دلیل دست به این عمل جنایتکارانه زد که امیدواریم هر چه سریع‌تر عوامل این جنایت شناسایی شده و با آنان برخورد شود.

۰ نظر موافقین ۱ ۱۹ آذر ۰۱ ، ۱۴:۲۳
ع . شکیبا---۱۱۸
حجاب زنان در ایران

حجاب خانم وزیر در واکنش به پیش داوری ها درباره ایران

وزیر خارجه بوسنی و هرزگوین در بخشی از نشست خبری اش با وزیر خارجه کشورمان حجاب بر سر گذاشت.

به گزارش ایسنا، در جریان نشست خبری حسین امیرعبداللهیان با خانم تورکوویچ، زمانی که وزیر خارجه بوسنی و هرزگوین به سوال خبرنگار ایسنا درباره روابط بین دو کشور پاسخ می گفت روسری بر سر کرد تا نسبت به سوال قبل خبرنگار سی ان ان بوسنی از امیرعبداللهیان درباره اعتراضات اخیر در ایران، واکنش نشان دهد.

تورکوویچ در این بخش گفت: تصور کنید اگر من امروز از روسری استفاده کنم واکنش شما خبرنگاران چه بود و می گفتید چرا از حجاب دفاع می کنید؟  شما پیش داوری می‌کنید.

ایسنا

۰ نظر موافقین ۱ ۱۶ آذر ۰۱ ، ۱۳:۵۰
ع . شکیبا---۱۱۶

آمریکا و همه دشمنان ایران

اسْتَحْوَذَ عَلَیْهِمُ الشَّیْطَانُ فَأَنْسَاهُمْ ذِکْرَ اللَّهِ أُولَئِکَ حِزْبُ الشَّیْطَانِ أَلَا إِنَّ حِزْبَ الشَّیْطَانِ هُمُ الْخَاسِرُونَ ﴿۱۹﴾ سوره مجادله


شیطان بر آنان چیره شده و خدا را از یادشان برده است آنان حزب شیطانند آگاه باش که همانا حزب شیطان زیان کارند.

مرتبط :  قرآن کریم ، دعاهای قرآنی ، شیطان

۰ نظر موافقین ۳ ۱۲ آذر ۰۱ ، ۱۳:۲۴
ع . شکیبا---۳۰۳

سه چیز است که

از جابربن‌عبدالله انصاری نقل شده که از رسول خدا صلّی الله علیه و آله شنیدم می‌فرمود:

«یَجِی‏ءُ یَوْمَ الْقِیَامَةِ ثَلَاثَةٌ یَشْکُونَ‏ إِلَى اللَّهِ عَزَّ وَ جَلَّ الْمُصْحَفُ وَ الْمَسْجِدُ وَ الْعِتْرَةُ»

[روز قیامت سه تا جلو مى ‏آیند و شکایت میکنند: قرآن و مسجد و عترت (خویشاوندان) رسول خدا صلّی الله علیه و آله].

«یَقُولُ الْمُصْحَفُ یَا رَبِّ حَرَّقُونِی وَ مَزَّقُونِی» [قرآن میگوید پروردگارا مرا تغییر دادند و پاره کردند].

«وَ یَقُولُ الْمَسْجِدُ یَا رَبِّ عَطَّلُونِی وَ ضَیَّعُونِی» [مسجد گوید پروردگارا مرا بیکاره گذاردند و ضایع کردند].

«وَ تَقُولُ الْعِتْرَةُ یَا رَبِّ قَتَلُونَا وَ طَرَدُونَا وَ شَرَّدُونَا» [عترت (خویشاوندان) رسول خدا صلّی الله علیه و آله عرض میکنند: پروردگارا ما را کشتند و راندند و آواره کردند].

رسول خدا صلّی الله علیه و آله می‌گوید:

«فَأُجْثُوا لِلرُّکْبَتَیْنِ لِلْخُصُومَةِ» [من براى احقاق حق اینها زانو می‌زنم تا مرتکبین این کارها را محاکمه کنم].

در این هنگام خداى جل جلاله به من می‌فرماید:

أَنَا أَوْلَى بِذَلِکَ [من سزاوارتر به این کار هستم].[1]

 

۰ نظر موافقین ۲ ۱۱ آذر ۰۱ ، ۰۲:۱۱
ع . شکیبا---۱۹۷

اللهم انی اسئلک بحق فاطمه

آیت‌الله مرعشی نجفی رحمه الله در بخشی از وصیت‌نامه خود میفرمایند:

سفارش می‌کنم به مداومت این دعای شریف در قنوت‌های نمازهای واجب و آن را من روایت می‌کنم از پدر علامه خود، و نیز از جمال السالکین مرحوم شیخ محمدحسین شیرازی و آن دو بزرگوار از استاد خود مصباح السالکین مرحوم سید مرتضی رضوی کشمیری و او نیز به طریق خود از ستاره فروزان سید رضی الدین علی بن طاووس حسنی، مؤلف کتاب الاقبال که متصل به اصحاب موالی ما و پیوستگی به پیشوایان ما دارد روایت می‌کند و آن دعا این است:

 

اللّهُمَّ إِنّی اَسْئَلُکَ بِحَقِّ فَاطِمَةَ وَ اَبیها، وَ بَعْلِها وَ بَنیها، وَ السِّرِّ المُسْتَوْدَعِ فیها، اَنْ تُصَلِّیَ عَلی مُحَمَّدٍ وَ آلِ مُحَمَّد، وَ اَنْ تَفْعَلَ بِی ما اَنْتَ اَهْلُه، وَ لا تَفْعَل بِی ما اَنَا اَهْلُه

پروردگارا! من تو را به حقّ فاطمه (سلام الله علیها) و پدرش، و شوهرش و فرزندانش، و رازی را که در او به امانت نهاده‌ای می‌خوانم، ‌که درود بفرستی بر محمد و آل محمد و آن‌گونه که خود شایسته آنی با من رفتار کنی نه آن‌گونه که من سزاوار آن هستم.

۰ نظر موافقین ۲ ۱۱ آذر ۰۱ ، ۰۱:۵۹
ع . شکیبا---۱۱۲

محروم ترین شهرهای ایران کدامند

حضرت امام حسن عسکری:
فقر با ما ، بهتر از ثروتمندی در کنار دشمنان ماست.

و کشته شدن با ما بهتر از زندگی در کنار دشمنان ماست.
و ما پناهگاه کسی هستیم که به ما پناه آورد.
و نور هدایت برای کسی هستیم که خواهان بصیرت از ما باشد.
و نگهبان کسی هستیم که به ما تمسک جوید.
پس هر کس ما را دوست بدارد با ما در درجات والای بهشت خواهد بود.
و آن که از ما جدا شد به سوی آتش خواهد رفت.

راسخون

۰ نظر موافقین ۱ ۱۱ آذر ۰۱ ، ۰۱:۴۳
ع . شکیبا---۱۷۰

دادگاه

۱۵ نفر که به اتهام دست داشتن در قتل بسیجی شهید روح‌الله عجمیان دستگیر شده‌اند به اتهام افساد فی‌الارض در دادگاه انقلاب اسلامی البرز محاکمه شدند و نماینده دادستان خواستار اشد مجازات برای همه متهمان شد.

به گزارش همشهری آنلاین، به نقل از مرکز رسانه قوه‌قضاییه، شهید سیدروح‌الله عجمیان، ۲۸ ساله، از بسیجیان حوزه ۴۱۷ شهدای کمالشهر کرج بود که روز پنجشنبه ۱۲ آبان ماه در جریان ناآرامی‌های ایجاد شده در آزاد راه کرج – قزوین، محدوده بهشت سکینه(س) کرج با ضربات چاقو به شهادت رسید. ۲ روز بعد از این جنایت بود که تعدادی از افراد دخیل در آن دستگیر شدند. آنها اعتراف کردند که با استفاده از چاقو، قمه، پنجه بوکس و سنگ به جوان بسیجی حمله کرده و او را به شهادت رساندند. در این شرایط بود که پرونده متهمان با صدور کیفرخواست و به اتهام افساد فی‌الارض به دادگاه انقلاب فرستاده شد.

در دادگاه

در جلسه رسیدگی به این پرونده که صبح دیروز در شعبه اول دادگاه انقلاب اسلامی البرز به ریاست قاضی سیدموسی آصف‌الحسینی و با حضور مستشاران برگزار شد، ابتدا فیلم کوتاهی از اقدامات متهمان ازجمله بستن اتوبان کرج – قزوین در نزدیکی بهشت سکینه(س) و روایت نحوه شهادت بسیجی شهید پخش شد و در ادامه نماینده دادستان به دفاع از کیفرخواست پرداخت و گفت: روز ۱۲ آبان ماه ۱۴۰۱، به‌دنبال فراخوان‌ شبکه‌های ضدانقلاب برای تجمع در مراسم چهلم خانم حدیث نجفی، اغتشاشگران مبادرت به انسداد مسیر اتوبان کرج – قزوین کردند که منجر به اختلال شدید در عبور و مرور و درگیری با مأموران انتظامی و بسیج و سردادن شعارهای هنجارشکنانه به قصد مقابله با حکومت و ایجاد ناامنی شد.

در این بین شهید مدافع امنیت آقای سیدروح‌الله عجمیان برای کنترل تجمعات و بازگشایی مسیر اتوبان و بدون هیچ تجهیزاتی و بدون اینکه کسی چنین ماموریتی به وی محول کرده باشد در راستای کمک به رفع انسداد اتوبان در محل حضور پیدا کرد اما اغتشاشگران به نحو بسیار فجیع و ناجوانمردانه وی را با ضربات متعدد و با استفاده از چاقو و جسم سخت از قبیل سنگ، لگد و مشت به شهادت رساندند.

نماینده دادستان سپس به معرفی متهمان و اتهامات آنها پرداخت و گفت: اتهامات ۱۵ متهم حاضر افساد فی‌الارض از طریق ارتکاب جرایم علیه امنیت کشور، حمله به مأموران پلیس و بسیج، اجتماع و تبانی علیه امنیت کشور است و جملگی آنها در شهادت بسیجی شهید سیدروح‌الله عجمیان نقش دارند. همچنین با توجه به شکایت اولیای دم شهید، گواهی پزشکی قانونی، بازسازی صحنه جرم، اظهارات و اقاریر صریح متهمان مبنی بر ارتکاب جرایم، کشف آلات و ادوات جرم از متهمان، بازبینی تلفن همراه متهمان و کشف مطالب مجرمانه در آنها، تصاویر منتشره مبنی بر به شهادت رساندن بسیجی شهید سیدروح‌الله عجمیان، از ریاست دادگاه تقاضای اعمال اشد مجازات برای متهمان و صدور احکام متناسب با جرایم متهمان را دارم.

۰ نظر موافقین ۲ ۱۰ آذر ۰۱ ، ۱۱:۳۱
ع . شکیبا---۸۶

فرماندار مشهد: قاتل 2 شهید بسیجی اعتراف کرد

فرماندار مشهد از اعتراف قاتل دو شهید بسیجی این شهر در لحظات اولیه دستگیری خبر داد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از مشهدمقدس ، محسن داوری فرماندار مشهدصبح امروز در نشست با خبرنگاران اظهارداشت: به دنبال حادثه  تروریستی  اغتشاشگران و به شهادت رساندن دو جوان بسیجی مشهدی که 26 آبان در خیابان حر عاملی مشهد اتفاق افتاد و تعدادی از بسیجیان توسط این اغتشاشگران مجروح و شهید شدند.صبح امروز نیروهای امنیتی و انتظامی موفق شدند تا عوامل این جنایت را دستگیر کنند.

وی افزود: با همکاری که همه دستگاه‌های امنیتی داشتند و با همتی که سربازان گمنام امام زمان (عج) و نیرو‌های فراجا در استان داشتند عوامل اصلی این جنایت در حین فرار در یکی از استان‌های همجوار دستگیر شدند و به‌زودی پرونده به دستگاه قضایی منتقل خواهد شد.

بیشتر بخوانید

داوری تصریح کرد: این افراد در قالب تیمی 5 نفره قصد خروج از کشور را داشتند که در یکی از استان‌های همجوار توسط نیروهای فراجا و همکاری  سربازان گمنام امام زمان(عج) دستگیر شدند و عامل اصلی در لحظات اولیه دستگیری به جنایتی که کرده اعتراف کرده است؛ جزئیات بیشتر از اقدامات این افراد پس از بررسی‌های قضایی تشخیص داده خواهد شد.

https://newsmedia.tasnimnews.com/Tasnim/Uploaded/Image/1401/08/28/14010828092601457264546910.jpg

تسنیم

۰ نظر موافقین ۰ ۰۸ آذر ۰۱ ، ۱۱:۰۲
ع . شکیبا---۶۰

امید دانا مرتد و مهدورالدم

بسم الله قاصم الجبارین

اخیرا یک فرد شیطان صفتی بنام امید دانا که در خارج ایران زندگی می کند از طریق رسانه های مجازی کلیپی 15 دقیقه ای منتشر کرده که به صورت علنی و آشکار به ساحت مقدس حضرت زهرای مرضیه (س) و حریم چادر و قرآن کریم و پیامبر اکرم(ص) و اهل بیت عصمت و طهارت(ع) و سایر مقدسات اهانت و جسارت می کند و فعالان فضای مجازی و مسلمانان به این نتیجه رسیده اند که این فرد هتاک مرتد و موهن و مهدور الدم است و لازم است قبل از مجازات دادگاهی و امنیتی، به خاطر جریحه دار کردن قلوب مسلمانان حکم شرعی ارتداد و مهدورالدم او توسط مراجع عظام تقلید صادر شود تا با مجازات او توسط مسلمانان غیور امثال او جرأت جسارت و اهانت به مقدسات اسلامی و عقاید دینی موحدان را نداشته باشند.

فعالان فضای مجازی و مدافعان حریم اهل بیت (ع)

او باید کشته بشه

فتوای قتل سلمان رشدی، نویسنده کتاب کفرآمیز آیات شیطانی‏

۰ نظر موافقین ۲ ۰۶ آذر ۰۱ ، ۱۴:۰۳
ع . شکیبا---۷۵۲

حکم اعدام سلمان رشدی

فتوای قتل سلمان رشدی، نویسنده کتاب کفرآمیز آیات شیطانی‏

مخاطب: مسلمانان جهان‏

بسمه تعالی‏

إنا للَّه و إنا إلیه راجعون‏

به اطلاع مسلمانان غیور سراسر جهان می‏رسانم مؤلف کتاب «آیات شیطانی» که علیه اسلام و پیامبر و قرآن، تنظیم و چاپ و منتشر شده است، همچنین ناشرین مطلع از محتوای آن، محکوم به اعدام می‏ باشند. از مسلمانان غیور می ‏خواهم تا در هر نقطه که آنان را یافتند، سریعاً آنها را اعدام نمایند تا دیگر کسی جرأت نکند به مقدسات مسلمین توهین نماید و هر کس در این راه کشته شود، شهید است ان شاء اللَّه. ضمناً اگر کسی دسترسی به مؤلف کتاب دارد ولی خود قدرت اعدام او را ندارد، او را به مردم معرفی نماید تا به جزای اعمالش برسد. و السلام علیکم و رحمة اللَّه و برکاته.

روح اللَّه الموسوی الخمینی‏

زمان: 25 بهمن 1367/ 7 رجب 1409

۰ نظر موافقین ۰ ۰۶ آذر ۰۱ ، ۱۳:۱۲
ع . شکیبا---۳۹۰