سخن بلاگ

حافظ سخن بگوی که بر صفحه جهان ---این نقش ماند از قلمت یادگار عمر

سخن بلاگ

حافظ سخن بگوی که بر صفحه جهان ---این نقش ماند از قلمت یادگار عمر

سخن بلاگ

بسم الله الرحمن الرحیم

حافظ سخن بگوی که بر صفحه جهان
این نقش مانَد از قلمت یادگار عمر

«نوشته های فرهنگی و اجتماعی و سبک زندگی ، شهدا و مدافعین حرم»

باید انسانها، هم آموزش داده شوند و هم تزکیه شوند، تا این کره‌ى خاکى و این جامعه‌ى بزرگ بشرى بتواند مثل یک خانواده‌ى سالم، راه کمال را طى کند و از خیرات این عالم بهره‌مند شود. مقام معظم رهبری

التماس دعا
برادر شما شکیبا

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
آخرین نظرات
پیوندها
امکانات

مذاکره با امریکا یعنی نشستن با قاتل حاج قاسم بر سر یک میز!

سردار نقدی: ترور شهید حاج قاسم سلیمانی یکی از نتایج مذاکره با آمریکا بود.

سردار سلیمانی: مذاکره با دشمن در شرایط کنونی، تسلیم شدن محض است. 1398/02/09

فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران با بیان اینکه امروز دیگر آمریکا و ایادیش جریان قدرتمند قابل اعتنا در غرب و شرق آسیا ندارد و همه اتکایش به دولت‌های نامشروع است، گفت: آمریکا و همدستانش به جریان‌های القایی، انحرافی و ... متوسل شده اند و باید بدانند که امروز ایران اسلامی، کشور قدرتمندی است و از نظر نظامی و امنیتی به بلوغ بالایی رسیده است.

سلیمانی تاکید کرد: دشمن امروز به میزان تهدیدی که می‌کند هزینه هایش نیز افزایش می‌یابد.

وی با بیان اینکه جمهوری اسلامی ایران حقیقت تبلور یافته و عینیت یافته از دین است، گفت: دشمن می‌خواهد با فشارهای اقتصادی ما را به میز مذاکره بکشاند که این مذاکره مصداق «تسلیم است»، اما مردم ما هوشیار و هوشمندند و معتقدند که مذاکره در شرایط کنونی با دشمن، «تسلیم شدن» محض است و قطعا تن به این ذلت نمی‌دهیم.

فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران با اشاره به راهبرد «اقتصاد مقاومتی» افزود: دشمن با گزینه‌های اقتصادی در صدد تحمیل فشارها به ملت ما است، اما امروز همه کارشناسان اقتصادی می‌گویند بیانیه مقام معظم رهبری (مدظله العالی) در حوزه اقتصاد مقاومتی از ابتدای انقلاب باید عملیاتی و اجرایی می‌شد، زیرا راهکار برون رفت از چنین شرایطی توسل بر «اقتصاد مقاومتی» است.

سلیمانی تاکید کرد: اگر با تلاش و همت و توجه محض به منویات فرماندهی معزز کل قوا (مدظله العالی)، دست در دست هم دهیم به ویژه در حوزه اقتصادی، قطعا بار دیگر می‌توانیم دشمن را مأیوس و تسلیم کنیم.

وی گفت: نعمت وجود بابرکت رهبری حکیم و فرزانه را داریم، از طرفی ملت شاداب ما نشان دادند که در هر شرایطی همدل هستند، دیدیم که در حوادث و بلایایی طبیعی چگونه ملت با یکدیگر همدل شدند و در کنار این اتفاق و با اقدامات جریان‌های دینی و انقلابی برای کمک و امدادرسانی به مردم آسیب دیده از سیل، علقه مردم به جریان‌های دینی و انقلابی، چون حوزه علمیه، ناجا، ارتش، سپاه بیشتر شد و عزت این نیروها افزون شد.

بر اساس این گزارش و به نقل از صدا و سیما، فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران افزود: نیروی انتظامی در همه میدان‌ها و صحنه‌های جهادی، نقش ارزنده، مخلصانه و عاشقانه‌ای دارد، عاشقانه را از این باب می‌گویم که در میدان‌های جهادی حضور داوطلبانه و بی چشمداشت دارد.

سرلشکر پاسدار سلیمانی در خاتمه با اشاره به زحمات بی دریغ نیروی انتظامی، تأکید کرد: به عنوان یک شهروند باید بگویم امنیت و احساس امنیت را مدیون بی خوابی‌های شبانه روزی نیروهای پلیس هستیم.

مطالب مرتبط : حاج قاسم سلیمانی ، مدافعین حرم ، شهیدان

نظرات  (۱)

۲۴ بهمن ۹۸ ، ۱۲:۱۶ هادی اسماعیلی فضل

سلام وب خوبی دارین . بنده هم تک بیت همراه با عکس نوشته کار می کنم خوشحال میشیم در خدمتتون باشیم.


چه کرده برق لبت با دلم؟ نمی دانم
همیشه کشته ی یک اتصال کوتاهم

همیشه زجر دشمن شادی آور نیست گاهی هم
دل یک گربه با مرگ سگی ولگرد می گیرد

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی