سخن بلاگ

حافظ سخن بگوی که بر صفحه جهان ---این نقش ماند از قلمت یادگار عمر

سخن بلاگ

حافظ سخن بگوی که بر صفحه جهان ---این نقش ماند از قلمت یادگار عمر

سخن بلاگ

بسم الله الرحمن الرحیم

حافظ سخن بگوی که بر صفحه جهان
این نقش مانَد از قلمت یادگار عمر

«نوشته های فرهنگی و اجتماعی و سبک زندگی ، شهدا و مدافعین حرم»

باید انسانها، هم آموزش داده شوند و هم تزکیه شوند، تا این کره‌ى خاکى و این جامعه‌ى بزرگ بشرى بتواند مثل یک خانواده‌ى سالم، راه کمال را طى کند و از خیرات این عالم بهره‌مند شود. مقام معظم رهبری

التماس دعا
برادر شما شکیبا

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
آخرین نظرات
پیوندها
امکانات

ویروس کرونا ساخته دست آمریکا است؟

دوشنبه, ۲۶ اسفند ۱۳۹۸، ۰۹:۴۹ ق.ظ

https://static3.afkarnews.com/thumbnail/4Sk8vZg6sTeg/rDxJk2yoXn9KV7c7C6kDweJVxtu4cY7G2hzV_1efiJea1I30PYCuRrWE_phQ-AoSXTYXaWKO8q0wfYWGdiJBEedZbU5YLDeV5WutdgYT3SV_T-CgKqtqLQ,,/%DA%A9%D8%B1%D9%88%D9%86%D8%A780.jpg

به گزارش افکارنیوز،  کرونا حالا دیگر تهدیدی جدی برای بشریت به حساب می آید که برای اولین بار در چین مشاهده و در دیگر کشورها پخش شده است.

بسیاری از کارشناسان دنبا معتقدند که این ویروس توسط انسانها ساخته شده که به عنوان سلاحی مورد استفاده قرار گیرد و متهم ردیف اول ساخت این ویروس آمریکایی ها می باشند.

متخصصان و پزشکان حوزه بیولوژیک می گویند دلایل متقنی وجود دارد که ویروس کرونا با ژنی جهش یافته، ساخته دستگاه‌های اطلاعاتی است که از آن به عنوان یک سلاح برای ایجاد هراس در کشورها و ضربه زدن به دشمنان بهره برده می‌شود.

در همین خصوص ولادیمیر ژیرینفسکی رهبر حزب لیبرال دموکرات روسیه گفته بود که قطعاً آمریکایی‌ها پشت شیوع ویروس کرونا قرار دارند.

از سوی دیگر همچنین دانشمندان روسیه نیز آمریکا یی ها را مسئول ساخت ویروس کرونا می دانند که با هدف ضربه زدن به چین و اقتصاد این کشور شیوع پیدا کرده است.

نکته جالب تر اینجاست که ایگورنیکولین عضو سابق کمیسیون سازمان ملل متحد در سلاح‌های بیولوژیک و شیمیایی با صراحت اعلام کرده که" همکاران چینی با من تماس گرفته و معتقدند ویروس کرونا ساخته دست انسان است."

«حسین امیرعبداللهیان» دستیار ویژه رئیس مجلس شورای اسلامی در امور بین‌الملل نیز به شیوع کرونا واکنش نشان داده و هفته پیش بود که در توئیتر نوشت: احتمال دارد ویروس کرونا توطئه‌ای از سوی دولت آمریکا برای جهانیان باشد که به کشور خودشان نیز سرایت کرده است.

شاید سال‌ها بعد، روشن و افشاء شود که کرونا ویروس ، جنگ بیولوژیک کاخ سفید علیه رقبای بزرگ جهانی آمریکا (چین و روسیه) بوده که علاوه بر بخش‌هایی از جهان، به مردم آمریکا هم سرایت کرد.

واکنش مسئولان رژیم صهیونیستی نیز جای تامل دارد تا جایی که «اورلی لوی ابکاسیس» عضو کنست رژیم صهیونیستی و گزینه وزارت بهداشت این رژیم ویروس ‎کرونا را طراحی شده برای نبردهای بیولوژیک عنوان کرده است.

 حالا اما سخنگوی قرارگاه مبارزه با کرونا در ستاد کل نیروهای مسلح نیز به احتمال حمله بیولوژیک آمریکا از طریق انتشار ویروس کرونا اشاره کرد و گفت:در این باره برخی شواهد و احتمالات وجود دارد که باید بر اساس آنها قضاوت کرد. همه ما می دانیم که امریکا در برخی کشورها آزمایشگاههایی دارد که درباره انواع ویروس ها آزمایش های بیولوژیک و مهندسی ژنتیک انجام می دهد. قبلاً هم سابقه داشته که آمریکا از این ویروسها به عنوان سلاح استفاده کرده باشد و از آنجا که این ویروس، ویروسی جدید است ممکن است در همین آزمایشگاهها ایجاد شده باشد البته هنوز بطور قطعی نمی توان گفت اما به عنوان یک احتمال می تواند مطرح باشد. این احتمال را بررسی و اگر به نتیجه قطعی برسیم اعلام خواهیم کرد.

حالا باید منتظر ماند و دید با بررسی های آزمایشگاهی مشخص شود کرونا ساخته آمریکایی ها بوده است و این ویروس برای ضربه به چین و ایران استفاده کرده اند؟

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی