سخن بلاگ

حافظ سخن بگوی که بر صفحه جهان ---این نقش ماند از قلمت یادگار عمر

سخن بلاگ

حافظ سخن بگوی که بر صفحه جهان ---این نقش ماند از قلمت یادگار عمر

سخن بلاگ

بسم الله الرحمن الرحیم

حافظ سخن بگوی که بر صفحه جهان
این نقش مانَد از قلمت یادگار عمر

«نوشته های فرهنگی و اجتماعی و سبک زندگی ، شهدا و مدافعین حرم»

باید انسانها، هم آموزش داده شوند و هم تزکیه شوند، تا این کره‌ى خاکى و این جامعه‌ى بزرگ بشرى بتواند مثل یک خانواده‌ى سالم، راه کمال را طى کند و از خیرات این عالم بهره‌مند شود. مقام معظم رهبری

التماس دعا
برادر شما شکیبا

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
آخرین نظرات
پیوندها
امکانات

دعای رهبر معظم انقلاب برای مبارزان حزب الله

يكشنبه, ۳۰ مهر ۱۳۹۶، ۰۶:۴۴ ب.ظ

http://images.persianblog.ir/528954_fBt7aBgZ.jpg

دعای رهبر معظم انقلاب برای مبارزان حزب الله

در آخرین دیداری که سید حسن با حضرت آیت الله خامنه ای پیش از پایان جنگ 33 روزه داشت، رهبر انقلاب اسلامی دعایی برای مبارزان حزب الله کرد تا در میدان نبرد با نیروهای ارتش صهیونیستی پیروز شوند.

به گزارش مشرق به نقل از شیعه آنلاین، جنگ 33 روزه رژیم صهیونیستی علیه حزب الله لبنان در سال 2006 رخ داد اما تا به امروز بسیاری از حوادث، جوانب و حقیقت های مختلف آن جنگ پنهان مانده است.

اخیرا یکی از دوستان نزدیک حجة الإسلام و المسلمین سید «حسن نصرالله» دبیرکل حزب الله لبنان که به دلایل امنیتی خواست نامش فاش نشود، در دیداری در شهر مقدس قم یکی از رازهای شنیدنی جنگ 33 روزه را فاش کرد.

وی در این دیدار گفت: در طول جنگ 33 روزه صهیونیست ها علیه حزب الله، سید «حسن نصرالله» چندین بار به تهران سفر کرد و با مقامات ارشد جمهوری اسلامی ایران و به ویژه حضرت آیت الله سید «علی خامنه ای» رهبر انقلاب اسلامی ایران دیدار و گفتگو کرد و مشورت هایی نیز انجام داد.

این دوست لبنانی دبیرکل حزب الله همچنین افزود: در آخرین دیداری که سید حسن با حضرت آیت الله خامنه ای پیش از پایان جنگ 33 روزه داشت، رهبر انقلاب اسلامی دعایی برای مبارزان حزب الله کرد تا در میدان نبرد با نیروهای ارتش صهیونیستی پیروز شوند.

وی در ادامه گفت: حضرت آیت الله خامنه ای این دعا را قرائت فرمود و سید «حسن نصرالله» آن را یادداشت کرد. «بسم الله الرحمن الرحیم .. اللهم یا من اذا تضایقت الامور فتح لها بابا لم تذهب الیه الأوهام صلی علی محمد و آل محمد و افتح لاموری المتضایقة بابا لم (لا) یذهب الیه وهم یا أرحم الراحمین» ترجمه: بنام خداوند بخشنده مهرمان .. پروردگارا، ای کسی که برای مشکلات راهی باز می کنی که به خیال هیچ کسی نمی رسد، بر محمد و خاندان محمد صلوات، برای مشکلات من راهی قرار ده که به خیال هیچ کسی هم نرسد، ای بخشنده مهربان. یا بقیة الله ما را یاری کند یا بقیة الله ما را درک کن.

او همچنین افزود: در پایان این دعا عبارت «یا بقیة الله اغثنا یا بقیة الله أدرکنا» ترجمه: ای بقیة الله ما را یاری کن ای بقیة الله ما را دریاب، آمده و از مبارزان حزب الله خواسته شده که ٤٠٠ بار این عبارت را تکرار کنند.

دوست دبیرکل حزب الله در پایان گفت: پس از اینکه سید «حسن نصرالله» به لبنان بازگشت و این دعا را به مبارزان حزب الله رساند، در کمتر از ٤٨ ساعت ارتش صهیونیستی تلفات سنگینی داد و از جنوب لبنان عقب نشینی کرد.

منبع: مشرق

دعاهای رفع گرفتاری در این وبلاگ

صدای شیعه:

امام جمعه موقت تهران، شب گذشته طی سخنانی در جمع مردم گلپایگان با اشاره به نقش مهم توکل بر خدا در حل مشکلات زندگی انسان اظهار داشت: مرحوم آیت الله سید مرتضی کشمیری از عرفای به نامی است که بزرگان او را قبول داشته و کراماتی از او نقل کرده اند؛ ایشان از وجود نازنین امام زمان یک دعایی را شنیده و نقل می‌کند که حضرت به من فرمودند؛ هر وقت به بن‌بست رسیدی این دعا را بخوان :

«یا مَن إذا تضایقتِ الأمورُ فَتحَ لها باباً لم تَذهَب الیه الأوهامُ صَلِّ على محمد و آل محمد و افتح لأموریَ المتضایقةِ باباً لم یَذهَب الیه وَهمٌ یا ارحم الراحمین».

وی اضافه کرد: در این دعا بر خداوند عرضه می‌داریم: « ای خدایی که وقتی حلقه‌های بلا به هم گره می‌خورد و انسان را در فشار قرار می‌دهد ؛ در این زمان دری را به روی بندگان باز می‌کند که فکر و وَهم بشر هم به آن جا نمی رسید. خدایا صلوات خود را بر محمد و آل محمد نازل فرما و مرا که در بن بست گیر کرده ام، تو خودت راهی برایم باز کن که به عقل من نمی رسد».

منبع: صدای شیعه

التماس دعا

دعاهای رفع گرفتاری در این وبلاگ

دعاها و ذکرها در این وبلاگ

نظرات  (۱)

سلام بااجازتون تصویردعا رو بارگیری کردم و ذخیره کردم برای خودم برای استفاده شخصی یا عکس پروفایل و...  یا برای ارسال برای دیگران لطفا راضی باشید. متشکرم

التماس دعای ظهور

پاسخ:
سلام علیکم 
هر طور استفاده کنید من رضایت دارم . 
التماس دعا 

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی