سخن بلاگ

حافظ سخن بگوی که بر صفحه جهان ---این نقش ماند از قلمت یادگار عمر

سخن بلاگ

حافظ سخن بگوی که بر صفحه جهان ---این نقش ماند از قلمت یادگار عمر

سخن بلاگ

بسم الله الرحمن الرحیم

حافظ سخن بگوی که بر صفحه جهان
این نقش مانَد از قلمت یادگار عمر

«نوشته های فرهنگی و اجتماعی و سبک زندگی ، شهدا و مدافعین حرم»

باید انسانها، هم آموزش داده شوند و هم تزکیه شوند، تا این کره‌ى خاکى و این جامعه‌ى بزرگ بشرى بتواند مثل یک خانواده‌ى سالم، راه کمال را طى کند و از خیرات این عالم بهره‌مند شود. مقام معظم رهبری

التماس دعا
برادر شما شکیبا

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
آخرین نظرات
پیوندها
امکانات

کارشناس قرآن، نماز و عترت آموزش و پرورش اعلام کرد؛

شرکت ۱۰ هزار دانش آموز شهرستان در آزمون روز نهج البلاغه

اکبر احمدی گفت: برگزاری آزمون نهج البلاغه در مدارس اقدامی ارزشمند جهت آشنایی دانش آموزان با سخنان گهربار حضرت علی علیه السلام و رفع محجوریت این کتاب مقدس است.

http://ketabnak.com/images/covers/ybwl90pdta.jpg

به گزارش پایگاه خبری سفیر تیران و کرون  کارشناس قرآن، نماز و عترت آموزش و پرورش شهرستان در گفتگو با این پایگاه خبری گفت: بیش از ۱۰ هزار دانش آموز شهرستان تیران وکرون صبح امروز در  آزمون هماهنگ استانی “روز نهج البلاغه” شرکت کردند.

اکبر احمدی با اعلام این خبر افزود: این آزمون از محتوای نهج البلاغه که قبلا در اختیار دانش آموزان قرار گرفته بود، به عمل آمد  و نفرات برگزیده به مراحل بالاتر استانی راه پیدا خواهند کرد.

وی با اشاره به اهمیت مطالعه نهج البلاغه برای شیعیان، خاطر نشان کرد: برگزاری آزمون نهج البلاغه در مدارس اقدامی ارزشمند جهت آشنایی دانش آموزان با سخنان گهربار حضرت علی علیه السلام و رفع محجوریت این کتاب مقدس است.

کارشناس قرآن، نماز و عترت آموزش و پرورش شهرستان با اشاره به سخنان رهبر معظم انقلاب درباره این کتاب ارزشمند، تصریح کرد: نهج البلاغه هم باید همانند قرآن خوانده شود چرا که دنباله قرآن  است و همانطور که مسلمانان خودشان را موظف به انس با قرآن می دانند و نداشتن قرآن را برای خود نقص می شمارند نداشتن نهج البلاغه هم نقص به حساب می آید.

احمدی گفت: کتاب درّ علی در خصوص خطبه بدون الف و خطبه بدون نقطه حضرت علی علیه السلام کتابی مناسب جهت مطالعه و آشنایی با شاهکارهای ادبی این امام همام است.

چهارشنبه ۱۳۹۴/۱۰/۲

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی