سخن بلاگ

حافظ سخن بگوی که بر صفحه جهان ---این نقش ماند از قلمت یادگار عمر

سخن بلاگ

حافظ سخن بگوی که بر صفحه جهان ---این نقش ماند از قلمت یادگار عمر

سخن بلاگ

بسم الله الرحمن الرحیم

حافظ سخن بگوی که بر صفحه جهان
این نقش مانَد از قلمت یادگار عمر

«نوشته های فرهنگی و اجتماعی و سبک زندگی ، شهدا و مدافعین حرم»

باید انسانها، هم آموزش داده شوند و هم تزکیه شوند، تا این کره‌ى خاکى و این جامعه‌ى بزرگ بشرى بتواند مثل یک خانواده‌ى سالم، راه کمال را طى کند و از خیرات این عالم بهره‌مند شود. مقام معظم رهبری

التماس دعا
برادر شما شکیبا

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
آخرین نظرات
پیوندها
امکانات

جنایت ضد بشری صهیونیست ها در حمله به بیمارستان غزه

سرهای بریده و بدن‌های متلاشی شده کودکان و اجسادی که بدون دست و پا و سر روی هم افتاده‌اند همگی تصاویری باورنکردنی و آخرالزمانی هستند که محصول جنایت تاریخی صهیونیست‌های غاصب در بیمارستان المعمدانی غزه است.

جنایت صهیونیست ها در حمله به بیمارستان غره

امیر عبداللهیان شب گذشته در سخنانی صریح نسبت به تبعات ادامه جنایت رژیم صهیونیستی در غزه هشدار داد و اعلام کرد: اگر فوری جنایات صهیونیست‌ها متوقف نشود، جبهه‌های جدید به رویشان گشوده خواهد شد. به گفته وزیر امور خارجه کشورمان، امروز اگر از غزه دفاع نکنیم فردا باید با بمب های فسفری در بیمارستانهای خودمان مقابله کنیم. گسترش جنگ‌ در حوزه مقاومت به تغییر نقشه رژیم صهیونیستی منجر خواهد شد.

به ذنب قتلت

بای ذنب قتلت . به کدامین گناه کشته شدید؟

محمد باقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی در نشست علنی امروز (چهارشنبه، ۲۶مهر) پیرامون جنایت رژیم صهیونیستی و حمله به بیمارستان المعمدانی گفت: دیشب در مقابل چشم مردم جهان نسل کشی هولناک مردم مظلوم غزه به دست شیاطین صهیونیست رقم خورد صهیونیست‌ها روی زشت و دست‌های خون آلود خود را برای جهانیان آشکار ساختندو نشان دادند حقوق بشر و نهادهای بین‌المللی در عصر ما به واژه‌هایی کاملاً بی‌ معنا و بی‌خاصیت تبدیل شده‌اند. دوران بیانیه نویسی و اظهار تاسف‌های دروغین به پایان رسیده است و جهان منتظر اقدامات عملی است.

وی افزود: ما مسلمانان برای مقابله با رژیم صهیونیستی آماده فداکاری و جهاد هستیم .ملت‌های مسلمان و عرب از دولت‌هایشان انتظار دارند علاوه بر محکوم کردن این جنایات اقدامات عملی هماهنگ را برای متوقف کردن این ماشین جنگی در دستور کار خود قرار دهند.

قالیباف اظهار داشت: صهیونیست‌ها با دستان خود در حال باز کردن درهای جهنم و لبریز کردن خشم تمام مسلمانان هستند و با این ظلم‌های بی‌پایان دودمان خود را بر باد خواهند داد ان شاالله.

تصویر دردناک خبرنگار لبنانی از کودک داخل بیمارستان غزه

ایسنا نوشت: جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران در واکنش به تحولات اخیر جنگ در غزه گفت: ما اهل اقدام هستیم اما هر زمان تکلیف شود عمل می‌کنیم.

علی فدوی با حضور در تجمع اعتراضی میدان فلسطین تهران در سخنانی اظهار کرد: سپاه پاسداران ۴۴ سال است که اقدام می‌کند. مگر در این مدت جز اقدام از سپاه چیزی دیده شده است؟ مبارزان و مجاهدان دنیا هم به برکت هم‌نفسی با انقلاب اسلامی و پاسداران، اقداماتی انجام داده‌اند.

وی تاکید کرد: ما همچنان برقرار هستیم اما برمبنای تکلیف عمل می‌کنیم. هر زمان تکلیف شود اقدام می‌کنیم اما اقدامی خواهیم کرد که هیچکس کیفیت آن را نخواهد فهمید؛ چراکه قسمت اعظمی از توانمندی انقلاب اسلامی را کسی در دنیا و حتی داخل کشور نمی‌داند و بخش کمی از آن در رسانه‌های دنیا معرفی شده است.

مردم شهرهای مختلف ایران در محکومیت جنایت رژیم صهیونیستی به‌پاخاستند+ فیلم

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی