سخن بلاگ

حافظ سخن بگوی که بر صفحه جهان ---این نقش ماند از قلمت یادگار عمر

سخن بلاگ

حافظ سخن بگوی که بر صفحه جهان ---این نقش ماند از قلمت یادگار عمر

سخن بلاگ

بسم الله الرحمن الرحیم

حافظ سخن بگوی که بر صفحه جهان
این نقش مانَد از قلمت یادگار عمر

«نوشته های فرهنگی و اجتماعی و سبک زندگی ، شهدا و مدافعین حرم»

باید انسانها، هم آموزش داده شوند و هم تزکیه شوند، تا این کره‌ى خاکى و این جامعه‌ى بزرگ بشرى بتواند مثل یک خانواده‌ى سالم، راه کمال را طى کند و از خیرات این عالم بهره‌مند شود. مقام معظم رهبری

التماس دعا
برادر شما شکیبا

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
آخرین نظرات
پیوندها
امکانات

https://encrypted-tbn0.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcReDP2UD3sbfnptEi1uJwa5TXpOHsKGVcfYEraMDw2B9w&s

نماز امام جواد (ع) به توصیه شهید محمود آرزومند رمضانی

برای رفع مشکلات و گرفتاری ها

[بنابر نقل سید ابن طاووس در کتاب جمال الاسبوع] نماز آن سرچشمه جود و کرم دو رکعت است که در هر رکعت یک مرتبه سوره حمد و هفتاد مرتبه سوره توحید خوانده می شود. پس از نماز این دعا را بخوانند:

متن دعای آن حضرت:

اللّهُمَّ رَبَّ الْاَرْوَاحِ الْفَانِیهِ، وَالْاَجْسَادِ الْبَالِیهِ، اَسْاَلُک بِطَاعَهِ الْاَرْوَاحِ الرَّاجِعَهِ اِلَی اَجْسَادِها، وَبِطَاعَهِ الْاَجْسَادِ الْمُلْتَیِمَهِ بِعُرُوقِها، وَبِکلِمَتِک النَّافِذَهِ بَینَهُمْ، وَاَخْذِک الْحَقَّ مِنْهُمْ وَالْخَلایِقُ بَینَ یدَیک ینْتَظِرُونَ فَصْلَ قَضَایِک، وَیرْجُونَ رَحْمَتَک، وَیخَافُونَ عِقَابَک، صَلِّ عَلَی مُحَمَّدٍ وَالِ مُحَمَّدٍ وَاجْعَلِ النُّورَ فِی بَصَرِی، وَالْیقِینَ فِی قَلْبِی، وَذِکرَک بِاللَّیلِ وَالنَّهارِ عَلی لِسانِی، وَعَمَلاً صالِحاً فَارْزُقْنِی.

ترجمه دعا: خدایا! ای پروردگار جان های فنا یافته و بدن های پوسیده و در خاک افتاده، از تو درخواست می کنم به حق فرمان بری روان های بازآینده به بدن های خویش و به حق فرمانبری بدن های پیوسته به رگ های خویش و به حق گفتار پرنفوذت در میان آن ها و دادخواهی ات از ان ها، انگاه که افریده ها بر استانت در انتظار داوری تو بنشسته اند و به مهر بی پایانت دل بسته و از شکنجه بی سرانجامت هراسانند؛ بر محمّد و خاندان محمّد درود فرست و نور فروزان در دیدگانم و یقین بی گمان در جانم و یاد جاودان خود در هر شب و روز بر زبانم قرار ده و کردار پسندیده روزی ام گردان.

کلمات کلیدی: نماز حضرت جواد (ع) ، مفاتیح الجنان
حرم مطهر کاظمین (ع) امام جواد (ع)
عارف بالله حاج محمود آرزومند رمضانی به این نماز سفارش می کردند.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی