سخن بلاگ

حافظ سخن بگوی که بر صفحه جهان ---این نقش ماند از قلمت یادگار عمر

سخن بلاگ

حافظ سخن بگوی که بر صفحه جهان ---این نقش ماند از قلمت یادگار عمر

سخن بلاگ

بسم الله الرحمن الرحیم

حافظ سخن بگوی که بر صفحه جهان
این نقش مانَد از قلمت یادگار عمر

«نوشته های فرهنگی و اجتماعی و سبک زندگی ، شهدا و مدافعین حرم»

باید انسانها، هم آموزش داده شوند و هم تزکیه شوند، تا این کره‌ى خاکى و این جامعه‌ى بزرگ بشرى بتواند مثل یک خانواده‌ى سالم، راه کمال را طى کند و از خیرات این عالم بهره‌مند شود. مقام معظم رهبری

التماس دعا
برادر شما شکیبا

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
آخرین نظرات
پیوندها
امکانات

طرح آموزش مجازی | من قرآن را دوست دارم

جمعه, ۷ بهمن ۱۴۰۱، ۰۲:۰۰ ق.ظ

من قرآن را دوست دارم

من قرآن را دوست دارم

آموزش یک میلیون نفر قرآن آموز در طرح ملی «من قرآن را دوست دارم»

طرح فراگیر قرآنی 

آموزش مجازی | من قرآن را دوست دارم

برای استفاده روی پیوند زیر کلیک کنید: 

https://quranlove.ir

من قرآن را دوست دارم

حجت الاسلام میریان : شرکت کنندگان در این طرح معنوی که از تیرماه امسال و همزمان با ولادت امام رضا (ع) آغاز شده و تا تیرماه سال ۱۴۰۱ ادامه خواهد داشت می‌توانند با ثبت نام در سامانه www.quranlove.net و دانلود ۱۴ فایل آموزشی روخوانی قرآن که توسط استاد احمد ابوالقاسمی آموزش داده شده است نسبت به شرکت در این طرح اقدام کنند. پس از ثبت نام اولیه ۱۴ فایل در اختیار قرآن آموزان قرار خواهد گرفت.

حجت الاسلام میریان خاطرنشان کرد: پس از ثبت نام در سامانه این طرح پشتیبان به عنوان معلم با شرکت‌کنندگان در پنج نوبت تماس می‌گیرد. ابتدا برای آشنایی سپس بعد از پایان جلسه پنجم و تماس سوم نیز در پایان درس دهم و همچنین تماس چهارم در پایان درس چهاردهم برقرار می‌شود تا قرآن آموزان تحت آموزش زیر نظر مربی قرار بگیرند. تماس پنجم نیز برای امتحان از این عزیزان است که در صورت قبولی و کسب امتیاز ۸۰ گواهینامه‌ای برای شرکت‌کنندگان در طرح صادر می‌شود.

مدیرعامل مرکز قرآن آستان قدس رضوی عنوان کرد: گواهینامه صادر شده برای این قرآن آموزان به امضای سه مرجع معتبر می‌رسد که رئیس کارگروه فرهنگی قرآنی اعتاب مقدسه ایران اسلامی، مدیرکل آموزش معاونت قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و همچنین رئیس دارالقرآن سازمان تبلیغات اسلامی از آن جمله هستند.

حجت الاسلام میریان تصریح کرد: بعد از صدور گواهینامه برای کسانی که در آزمون قبول شده‌اند آنها می‌توانند با کد ملی خود وارد سامانه قرعه کشی شده و از جوایز آن بهره‌مند شوند. قابل ذکر است که هر هفته ۱۴ جایزه یک میلیون تومانی و یک جایزه ۱۴ میلیون تومانی به قید قرعه به عزیزان این طرح تقدیم می‌شود.

وی از مهلت شرکت در این طرح ملی تا تیرماه سال ۱۴۰۱ خبر داد و گفت: بی‌شک حضور در طرح روخوانی قرآن نه تنها موجبات انس با قرآن و آشنایی با کتاب آسمانی ماست که نور معنویت زندگی ما را نیز تحت شعاع قرار خواهد شد و به ترویج فرهنگ قرآن خوانی در سطح کشور خواهد انجامید.

گفتنی است عموم علاقه‌مندان، خانواده‌ها، مؤسسات قرآنی، نهادهای فرهنگی و قرآنی می‌توانند برای برقراری ارتباط مستمر و کسب اطلاعات بیشتر در این باره به سامانه ارتباطات مردمی حرم مطهر با شماره ۱۳۸ تماس حاصل فرمایند و یا برای ثبت نام در این طرح از طریق شماره‌های ۳۲۲۹۰۸۷۶ و داخلی ۱۳۳ و ۱۳۵ با مرکز قرآن آستان قدس رضوی اقدام کنند.

مرتبط :  قرآن کریم ، دعاهای قرآنی ، احادیث و روایات

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی