سخن بلاگ

حافظ سخن بگوی که بر صفحه جهان ---این نقش ماند از قلمت یادگار عمر

سخن بلاگ

حافظ سخن بگوی که بر صفحه جهان ---این نقش ماند از قلمت یادگار عمر

سخن بلاگ

بسم الله الرحمن الرحیم

حافظ سخن بگوی که بر صفحه جهان
این نقش مانَد از قلمت یادگار عمر

«نوشته های فرهنگی و اجتماعی و سبک زندگی ، شهدا و مدافعین حرم»

باید انسانها، هم آموزش داده شوند و هم تزکیه شوند، تا این کره‌ى خاکى و این جامعه‌ى بزرگ بشرى بتواند مثل یک خانواده‌ى سالم، راه کمال را طى کند و از خیرات این عالم بهره‌مند شود. مقام معظم رهبری

التماس دعا
برادر شما شکیبا

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
آخرین نظرات
پیوندها
امکانات

حادثه متروپل ابادان 1401

هیئت دولت به دلیل ریزش ساختمان متروپل آبادان و جان باختن تعدادی از هموطنان یکشنبه هشتم خرداد را عزای عمومی اعلام کرد.

در اطلاعیه هیئت دولت در این زمینه آمده است:

با توجه به دریافت گزارش وزیر کشور از حادثه تلخ و اندوهبار فروریختن ساختمان متروپل آبادان، هیئت دولت ضمن تسلیت مجدد، به خانواده های داغدیده، به احترام جان باختگان این حادثه و ابراز همدردی با خانواده های محترم و مردم استان خوزستان، بویژه شهر آبادان، یکشنبه هشتم خرداد را در سراسر کشور عزای عمومی اعلام می نماید.

تاز‌ه‌ترین اخبار متروپل|‌ پایان آواربرداری تا 4 روز دیگر/ روایت خبرنگار تسنیم از وضعیت آواربرداری/ دسترسی به اجساد طبقه همکف تا ظهر امروز + فیلم

نظرات  (۳)

یعنی اگر تعداد کشته ها به 29 تا نمی رسید نباید عزای عمومی اعلام می شد؟!!

پاسخ:
سلام
منظور من این بود که تکلیف اونهایی که مفقود و نامعلوم بودند مشخص نبود .
به هر حال این ساختمان و این حادثه دستاورد دولت روحانی و اصلاح طلبان بود.
و حالا -های دزد - های دزد - می کنند ؟!

به قول مرحوم شهریار:

آمدی جانم ولی حالا چرا؟

 

نوش دارو بعد از مرگ سهراب را چه سود؟

پاسخ:
سلام
شهریار کی چنین چیزی گفته ؟!

بعد هم تعداد کشته ها و عمق فاجعه معلوم نبود.
14 تا بود دیروز شد 29 تا
خداوند رحمتشون کنه و به بازماندگان صبر عنایت کنه

اذیت شدنا

پاسخ:
مهم نیست . شما اذیت نشی فقط .

تو یادداشت های قبلی که اسمت رو نمی گفتی . معلوم نبود خانمی یا آقا
حالا که نوشتی زهرا  ما هم فرض می کنیم راست باشه.

من وبلاگ زدم که مطالب حق و حقیقت رو تحویل مخاطب بدم نه هر کی هر چرت و پرتی نوشت منتشر کنم.
من هم تو این مملکت زندگی کردم. بین مردم. نه هیچوقت فیلترشکن استفاده کردم نه از رسانه های خارجی مثل توییتر و ایستاگرام  و ..
تلگرام هم تا چند سال که قبل که آزاد بود استفاده کردم بعد که فیلتر شد دیگه وصل نکردم. تازه اونجا هم همه اش مبارزه با آدم ها و گروههای شیطان صفت یا فاسد یا آدم های جاهلی مثل شما بود.
حالا من مردمی ام یا شما که همه اش تو رسانه های خارجی بودی و هستی ؟! !!!

ترسو کسی نیست که نوشته های اراجیف را حذف می کنه . اگه اجازه انتشار دادم بخاطر جواب هاییه که خودم نوشتم .
ترسو اونه که تو وبلاگ خودش نمی نویسه تا مسئولیتش پای خودش باشه.
هرچند ترس شما رو بد نمیدونم. ترس همیشه بد نیست. مثلا اگه آدم از یه چیز خطرناک پرهیز کنه این ترس بد نیست . عاقلانه است و به نفعشه. اگه شما میترسیدی و وارد این رسانه های غربی و شیطانی نمیشدی این هم مزخرفات تو مغرت وارد نمیشد و سالم فکر می کردی. ... الا من اتی الله بقلب سلیم.

حالا نصیحت آخر
چون اسم زهرا نوشتی و این اسم حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها است توصیه من اینه که یه مدت حدیث کساء بخون. زندگیت عوض میشه.
من هم هرچند وبلاگمو شلوغ کردی و کمی اذیت کردی ولی اگه یه بارم حدیث کساء بخونی همه رو می بخشم.
ولی به فکر آخر و عاقبتت باش . این حرفها در پیشگاه خدا و اهل بیت (ع) خریداری ندارن . انسان باید از عمرش و امکاناتش و سلامتیش و توانایی هاش برای کسب رضای خدا و عاقبت بخیری خودش استفاده کنه.

من هم برات دعا می کنم سر نماز   (حدیث کساء )

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی