سخن بلاگ

حافظ سخن بگوی که بر صفحه جهان ---این نقش ماند از قلمت یادگار عمر

سخن بلاگ

حافظ سخن بگوی که بر صفحه جهان ---این نقش ماند از قلمت یادگار عمر

سخن بلاگ

بسم الله الرحمن الرحیم

حافظ سخن بگوی که بر صفحه جهان
این نقش مانَد از قلمت یادگار عمر

«نوشته های فرهنگی و اجتماعی و سبک زندگی ، شهدا و مدافعین حرم»

باید انسانها، هم آموزش داده شوند و هم تزکیه شوند، تا این کره‌ى خاکى و این جامعه‌ى بزرگ بشرى بتواند مثل یک خانواده‌ى سالم، راه کمال را طى کند و از خیرات این عالم بهره‌مند شود. مقام معظم رهبری

التماس دعا
برادر شما شکیبا

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
آخرین نظرات
پیوندها
امکانات

دریافت 🔰

از حدود ده روز پیش اخباری مربوط به گردهمایی بزرگ خانوادگی با حضور دهه نودی‌ها و دهه هشتادی‌ها در ورزشگاه بزرگ آزادی و همخوانی سرود ارزشی انقلابی «سلام فرمانده» منتشر شد و امروز انتظارها به سر آمد و خانواده‌های ایرانی با فرزندان خود که عمدتاً دهه نودی و دهه‌هشتادی بودند، به ورزشگاه آزادی آمدند و سرود «سلام فرمانده» را خواندند.

خبر و کلیپ های دیگه از مراسم : اینجا

عکس های مراسم  و متن سرود در ادامه مطلب

https://media.farsnews.ir/Uploaded/Files/Images/1401/03/05/14010305000683_Test_NewPhotoFree.jpg

سلام فرمانده 2

سلام فرمانده تهران 4

سلام فرمانده - اجتماع خانوادگی

اجتماع 100 هزار نفری «سلام فرمانده» - 1

https://media.farsnews.ir/Uploaded/Files/Images/1401/03/05/14010305000836637892022445038530_48341_PhotoT.jpg

ابوذر روحی -ئسلام فرمانده

شعر سرود «سلام فرمانده» از «سیدمهدی بنی‌هاشمی لنگرودی» است و «ابوذر روحی» آن را با کودکان همخوانی کرده است.

متن این شعر که در روزهای گذشته با استقبال گسترده‌ای در میان اقشار مختلف ملت روبه‌رو شده به شرح زیر است:

یا مولا یا صاحب الزمان

الغوث الغوث الغوث ادرکنی

***

عشق جانم امام زمانم

عشق جانم امام زمانم

عشق جانم امام زمانم

عشق جانم

***

دنیا بدون تو معنایی نداره

عشق روزگارم وقتی که تو باشی دنیامون بهاره

دنیای بدون تو معنایی نداره

عشق روزگارم وقتی که تو باشی دنیامون بهاره

***

سلام فرمانده، سلام از این نسل غیور جامانده

سـلام فرمانده، سیدعلی دهه‌ی نودی‌هاشو فراخوانده

سلام فرمانده

***

بیا جون من بیا، بیا یارت میشم

هوادارت میشم گرفتارت میشم

علی بن مهزیارت میشم

با همین قد کوچیکم خودم سردارت میشم

***

سلام فرمانده، سلام از این نسل غیور جامانده

سـلام فرمانده، سیدعلی دهه‌ی نودی‌هاشو فراخوانده

سلام فرمانده

***

نبین قدم کوچیکه پاش بیفته من برات قیام میکنم

نبین قدم کوچیکه مثل میرزا کوچک کارو تموم میکنم

نبین قدم کوچیکه از صف 313 تا بهت سلام میکنم

***

نـبین کمه سنم تو فقط صدام بزن ببین چی کار برات میکنم

نبین کمه سنم با همین دستای کوچیکم همش دعات میکنم

نبین کمه سنم بأبی انت و أمی همه رو فدات میکنم

همه رو فدات میکنم

***

سلام فرمانده سلام از این نسل غیور جامانده

سـلام فرمانده سیدعلی دهه‌ی نودی‌هاشو فراخوانده

سلام فرمانده

***

عهد میبندم روزی لازمت بشم عهد میبندم حاج قاسمت بشم

عهد میبندم مثل بهجت و مثل سربازای گمنام خادمت بشم

عهد میبندم که میمونم پای کار این نظام

کاشکی مثل حاج قاسم من به چشم تو بیام

من به چشم تو بیام

***

هزارو صد و اندی ساله همه عالم دنبال مهدی اند

غصه سربازو نخور آقا سربازات هزارو چهارصدی اند

***

سلام فرمانده سلام از این نسل غیور جامانده

سـلام فرمانده سیدعلی دهه‌ی نودی‌ هاشو فراخوانده

سلام فرمانده

--------------------------------------

اللهم عجل لولیک الفرج

نظرات  (۲)

بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است

این اجرای سلام فرمانده تو استادیومی که *** ***** ***** ** **** ** ** ** ****** ******** ****** ** ** ********** *** **** ******** * ********* ******* ***** ***** *** ** ** ***** ** **** *** **** ****** **** *** **** ****** ** **** **** ****** ****** ** **** ** **** ***** **** *** ** **** ***** ** *** **** * *** ***** * ******** ******* ***** **** *** *****

پ.ن: خوبه بدونی منم اندازه تو از رجوی و دار و دسته تروریستش بدم میاد! پس دهنتو ببند و‌ منو به مجاهدین و آیت الله بی بی سی و کوفت و فلان، نچسبون!

پاسخ:
از پرچمت معلومه کجا هستی !
حالا از منافقین اعلام برایت می کنی برا من فرقی نمی کنه 
من میگم صفت نفاق . ممکنه یکی از روستای خودشون اون طرف تر نرفته باشه ولی صفت نفاق داشته باشه. 
به هر حال این حرفهایی که تو این مدت نوشتی همه شون نشون میده که تو پیرو راه نفاق شدی 
در قرآن کریم اومده : ولا تتبعوا خطوات الشیطان انه لکم عدو مبین‌.
اما شماها نه قرآن خوندید و نه حرف علما را گوش کردید ولذا به راه شیطان رفتید و از راه حق دور شدید.
تا وقتی خدا بهت عمر داده یعنی یه فرصت داده که تفکرات و اعمالت رو اصلاح کنی .
من همینقدر می تونم نصیحتت کنم که این راهی که تو میری راه حقی نیست ، راه باطله . بهتره به راه حق برگردی شاید خدا گذشته هاتو ببخشه و عاقبت بخیر بشی. دیگه خودت میدونی.

من اهل قرآن و حدیث و‌ نهج البلاغه ام . البته سعادت نداشتم روحانی باشم. ولی از خودم هم حرف نمی زنم. من بهت توصیه میکنم روزی یک صفحه قرآن بخون. شاید این آشنایی ما و وبلاگ‌ آینده تو عوض کرد. 

ضمنا شاه هیچ غلطی نکرده 
اگر استادیوم ساخته مال بیت المال و کار مهندس ها بوده . استادیوم معبد و پرستشگاه که نیست. تو کشورهای دیگه بهتر و بزرگ‌ترش رو ساختن.‌ ما هم ساختیم تو اهواز ۷۰ هزار نفری تو تبریز ، تو مشهد و تو اصفهان و ... برج هم ساختیم میلاد و .. هر چند ساختن انسانها و "تشکیلات کمک به محرومین" مهمه . ساختمان و ... که فرعون و هامان هم قوم عاد و ثمود هم ساختند ولی خداوند نابودشون کرد. 
شاه اون همه فساد و فحشا هم داشته ، زندان هم ساخته ، سرمایه مملکت را که مال محرومین بود غارت کرد و برا بچه های کثیفش گذاشت. همین رضا پهلوی کثیف اونقدر خورده. باید این پولها رو پس بده . ولی به اعتراف دوستان شما مثل مهاجرانی و نوری زاد و ... رهبر عزیز ما زندگی ساده ای داره هم خودشو هم فرزندانش. اموال بیت المال را غارت نکردند. حاج آقا رییسی هم غارت نکرده و اینها افتخار ما هستند. 

خداوند ما را برای عبادت و کارنیک خلق کرده نه برای برج و ورزشگاه. 
شماها اینقدر حقیرید که از غصه ی یه سرود ساده دارید می ترکید وگرنه در هر کجا که اجرا بشه چه فرقی می کنه . فوتبال که نیست حتما نیاز به زمین ورزشی خاصی داشته باشه ؟!!!!  شما زورتون داره که عشق امام زمان رو در دل بچه ها زنده می کنه. اسرائیل و منافقین و ماهواره ها و ... هم همین حرفو میزنند . پس تو چطور میگی که تو رو به اونها نچسبونیم ! این خود تو هستی که نباید بچسبی به اونها !

هرکه را زشت خویی بود در سرشت

نبیند ز طاووس جز پای زشت

سعدی

هرکه را زشت خویی بود در سرشت

نبیند ز طاووس جز پای زشت

سعدی

 

 

 

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی