سخن بلاگ

حافظ سخن بگوی که بر صفحه جهان ---این نقش ماند از قلمت یادگار عمر

سخن بلاگ

حافظ سخن بگوی که بر صفحه جهان ---این نقش ماند از قلمت یادگار عمر

سخن بلاگ

بسم الله الرحمن الرحیم

حافظ سخن بگوی که بر صفحه جهان
این نقش مانَد از قلمت یادگار عمر

«نوشته های فرهنگی و اجتماعی و سبک زندگی ، شهدا و مدافعین حرم»

باید انسانها، هم آموزش داده شوند و هم تزکیه شوند، تا این کره‌ى خاکى و این جامعه‌ى بزرگ بشرى بتواند مثل یک خانواده‌ى سالم، راه کمال را طى کند و از خیرات این عالم بهره‌مند شود. مقام معظم رهبری

التماس دعا
برادر شما شکیبا

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
آخرین نظرات
پیوندها
امکانات

16 دی ماه روز شهدای دانشجو گرامی باد

يكشنبه, ۱۶ دی ۱۳۹۷، ۱۲:۴۹ ق.ظ

معاون فرهنگی سازمان بسیج دانشجویی از شناسایی ۵ هزار شهید دانشجو خبر داد و گفت: به طور قطع تعداد شهدای دانشجو بیشتر است اما بسیج دانشجویی تاکنون این تعداد را شناسایی کرده است.

به گزارش خبرنگار مهر، امیر وجدانی‌نیا در مراسم اختتامیه دومین جشنواره فرهنگی ادبی رویش و سومین کنگره شهدای دانشجویان استان یزد با اشاره به اینکه ۵ هزار شهید از قشر دانشجو تقدیم انقلاب اسلامی شده است، اظهار داشت: این افتخاری برای جامعه دانشگاهی کشور است که بخشی از شهدای عرصه جهاد و مقاومت از دانشجویان بوده اند.

وی از جمع آوری اطلاعات ۵ هزار دانشجوی شهید خبر داد و عنوان کرد: به طور قطع تعداد شهدای دانشجو بیش از این آمار است اما ۵ هزار نفر آمار شهدایی است که توسط سازمان بسیج دانشجویی شناسایی و اطلاعات آن جمع آوری شده است.

معاون فرهنگی سازمان بسیج دانشجویی با اشاره به اینکه امروز دانشجویان ما باید در عرصه و جبهه دیگری در برابر دشمنان ایستادگی کنند، بیان کرد: امروز نبرد در جبهه اقتصادی و فرهنگی به مراتب دشوارتر از مقابله نظامی است و در این عرصه اگر از ابزارهای نوین علیه دشمن استفاده نکنیم، به طور قطع مغلوب جنگ شده‌ایم.

وجدانی نیا تصریح کرد: امروز هر یک از دانشجویان ما باید یک مرد جنگی باشند و در برابر زورگویی‌های دشمنان و برای دفاع از آرمان‌های انقلاب مبارزه کنند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به وجود استعدادهای بسیار خوب فرهنگی و هنری در میان دانشجویان اظهار داشت: در حوزه دانشجویی تا به امروز تلاش چشمگیری در زمینه هنر نشده اما جشنواره رویش تلاش کرده در میان دانشجویان عرصه هنر و علم ورود کند و با به تصویر کشیدن روح سلحشوری، این روحیه را در بین نسل جوان زنده نگاه دارد.

معاون فرهنگی سازمان بسیج دانشجویی با اشاره به اهمیت ابزار هنر برای زنده نگاه داشتن آرمان‌های انقلاب اسلامی، راه شهدا، اسلام و قرآن تصریح کرد: به طور قطع غرب برای ما هنر انقلابی تجویز نمی‌کند بنابراین خود باید به فکر هنر انقلابی و معرفی درست چهره اسلام و انقلاب با استفاده از ابزار هنر باشیم.

1395/11/28

http://media.snn.ir/download//image/daneshgahhayekeshvar/photo_2017-03-06_08-20-39(1).jpg

پایگاه شهدای دانشجو

شهید علم الهدی از ولادت تا شهادت ؛ با ده خاطره خواندنی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی