سخن بلاگ

حافظ سخن بگوی که بر صفحه جهان ---این نقش ماند از قلمت یادگار عمر

سخن بلاگ

حافظ سخن بگوی که بر صفحه جهان ---این نقش ماند از قلمت یادگار عمر

سخن بلاگ

بسم الله الرحمن الرحیم

حافظ سخن بگوی که بر صفحه جهان
این نقش مانَد از قلمت یادگار عمر

«نوشته های فرهنگی و اجتماعی و سبک زندگی ، شهدا و مدافعین حرم»

باید انسانها، هم آموزش داده شوند و هم تزکیه شوند، تا این کره‌ى خاکى و این جامعه‌ى بزرگ بشرى بتواند مثل یک خانواده‌ى سالم، راه کمال را طى کند و از خیرات این عالم بهره‌مند شود. مقام معظم رهبری

التماس دعا
برادر شما شکیبا

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
آخرین نظرات
پیوندها
امکانات

۲۰ مطلب در خرداد ۱۴۰۰ ثبت شده است

اعلام نتایج انتخابات ۱۴۰۰ / تبریک رییس جمهور و رقبا به رییسی/ در حال بروز رسانی

به گزارش فارس، عبدالرضا رحمانی فضلی، وزیر کشور، عصر امروز (۲۹ خرداد) با حضور در جمع خبرنگاران، آمار نهایی انتخابات ۱۴۰۰ را اعلام کرد.

رحمانی فضلی گفت:  از کل واجدین شرایط حضور در انتخابات که 59 میلیون و 310 هزار و 307 نفر بودند، کل آراء مأخوذه 28 میلیون و 933 هزار و چهار نفر بوده است که مشارکت 48/8 را نشان می‌دهد.

وی ادامه داد: آقای سید ابراهیم رئیسی با 17 میلیون و 926 هزار و 345 رأی حائز مقام اول و از طرف مردم عزیزمان امانت‌دار دستگاه اجرایی و به‌عنوان رئیس‌جمهور انتخاب شدند.

وزیر کشور افزود: آقای محسن رضایی میرقائد 3 میلیون و 412 هزار و 712 رأی کسب کرده است و آقای عبدالناصر همتی 2 میلیون و 427 هزار و201 رأی بدست آورده است.

رحمانی فضلی ادامه داد: آقای سید امیرحسین قاضی زاده هاشمی نیز 999718 رأی بدست آورده است و بقیه آراء، باطله محسوب می‌شود که 3726870 رأی را شامل می‌شود.

سید ابراهیم رئیسی 17 میلیون و 926 هزار

محسن رضایی         3 میلیون و 412 هزار

عبدالناصر همتی    دو میلیون و 427 هزار

سیدامیرحسین قاضی زاده هاشمی 999 هزار

https://aftabnews.ir/files/fa/news/1400/3/29/628825_501.jpg

البته این آمار ممکنه صحیح نباشه. چون آمار مشارکت بیشتر از اینها است.

در جدول زیر میزان مشارکت مردم در انتخابات 1400، میزان کل آرای اخذشده و آرای 4 کاندیدای ریاست‌جمهوری به‌تفکیک اعلام می‌شود:

۰ نظر موافقین ۱ ۲۹ خرداد ۰۰ ، ۱۲:۳۲
ع . شکیبا---۱۲۹
محسن رضایی: حماسه حضور را به منتخب ملت، آیت‌الله رئیسی تبریک می‌گویم

محسن رضایی: حماسه حضور را به منتخب ملت، آیت‌الله رئیسی تبریک می‌گویم

کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری با اشاره به حضور پرشور مردم در انتخابات گفت: این حماسه شکوهمند را به محضر مقام معظم رهبری، ملت ایران و به منتخب ملت، آیت‌الله رئیسی تبریک عرض نموده، دوام توفیقات ایشان را در این مسئولیت طلب می‌کنم.

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری فارس، محسن رضایی کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری در پیامی موفقیت آیت الله سیدابراهیم رئیسی را در انتخابات ریاست جمهوری تبریک گفت. متن پیام به شرح ذیل است:

بسم الله الرحمن الرحیم

انتخابات ۲۸ خرداد ۱۴۰۰، در مقابل چشم ناظران و تحلیلگران جهانی، یکبار دیگر ثابت کرد که ملت سرافراز ایران، در پاسداشتِ نظام اسلامی و تقویت اقتدار و امنیت آن، از هیچ تلاشی دریغ نمی ورزند و بی تردید این آزمون بزرگ، برگ زرین دیگری بر تاریخ مجاهدات ملت تاریخ ساز ما افزود.

این حماسه شکوهمند را به محضر مقام معظم رهبری، ملت شریف و فداکار ایران و به منتخب ملت، برادر ارجمندم آیت الله جناب آقای حاج سیدابراهیم رئیسی تبریک عرض نموده، از محضر الهی، دوام توفیقات ایشان را در این مسئولیت خطیر، طلب میکنم.

انتهای پیام/
محسن رضایی
۲۹ خرداد ۱۴۰۰

خبرگزاری فارس

۰ نظر موافقین ۱ ۲۹ خرداد ۰۰ ، ۱۰:۳۳
ع . شکیبا---۱۱۱
رهبر انقلاب اسلامی در سخنرانی تلویزیونی در آستانه انتخابات ریاست جمهوری و شوراها:

انتخابات مانند تشییع شهیدسلیمانی فراتر از سلیقه‌های سیاسی است همه باید شرکت کنند

رهبر معظم انقلاب اسلامی عصر امروز (چهارشنبه 26 خرداد 1400) در سخنرانی تلویزیونی برای ملت ایران، انتخابات روز جمعه را رویدادی سرنوشت‌ساز و تأثیرگذار در همه مسائل عمده اقتصادی و غیر اقتصادی خواندند و با اشاره به تلاش بی‌وقفه دشمنان برای کاهش مشارکت مردم، تضعیف ایران و سپس افزایش فشارها و دخالت‌های سیاسی و اقتصادی و تروریستی در ایران گفتند: گله‌های مردم بویژه قشرهای محروم درباره رسیدگی نکردن به مشکلات معیشتی آنها بجاست اما این مشکلات را باید با انتخاب فردی قوی، پرکار، قدرتمند و خستگی‌ناپذیر حل کرد و به فضل الهی روز جمعه مردم برخلاف خواست دشمنان، دوباره به ایران و جمهوری اسلامی آبرو می‌دهند و همه قشرها با سلیقه‌های متفاوت سیاسی به میدان می‌آیند و همچون تشییع حاج قاسم سلیمانی به انتخابات نگاهی فراتر از سلیقه های سیاسی خواهند داشت.

حضرت آیت‌الله خامنه‌ای با تبریک دهه ایام ولادت حضرت علی بن موسی الرضا(ع)، نحوه عمل ملت در انتخابات روز جمعه را در سالهای پیش رو، و در همه مسائل و عرصه‌ها کاملاً تاثیرگذار خواندند و گفتند: در انتخابات جمعه، اصل، مشارکت و بعد از آن نوع انتخاب است و امیدواریم با عنایت خداوند مردم به بهترین وجه در این عرصه ظاهر شوند.

ایشان حضور مردم در نظام جمهوری اسلامی را متکی بر یک اصل و سند متقن فکری برشمردند و افزودند: البته فواید سیاسی حضور مردم فراوان و پر برکت است اما اصل فلسفه حضور ملت در صحنه، مهمتر است.
رهبر انقلاب تحقق جمهوری اسلامی را در گرو تحقق هر دو بُعد آن یعنی جمهوریت و اسلامیت خواندند و گفتند: به همین دلیل است که همه مراکز قدرت های شیطانی در جهان به شکل ویژه با انتخابات در ایران به عنوان نماد جمهوریت مخالفت و معارضه می کنند.
حضرت آیت الله خامنه ای، تخریب ذهنیت مردم به انتخابات و در صورت امکان دخالت در انتخابات را دو هدف مهم فضاسازی‌های دشمنان برشمردند و گفتند: آنها می‌خواهند شکوه و شوکت انتخابات ایران نمایان نشود اما به کوری چشم دشمنان، انتخابات همیشه در زمان مقرر و با حضور ملت برگزار شده است.

پایان بخش اول خاطرات خودنوشت و رسمی سردار سلیمانی از جنگ - پاتوق کتاب فردا

۰ نظر موافقین ۱ ۲۷ خرداد ۰۰ ، ۱۲:۵۳
ع . شکیبا---۱۴۹

https://entekhabat1400.com/wp-content/uploads/2021/05/d8afd8b1d8aed988d8a7d8b3d8aa-d8a7d986d8acd985d986-d985d8b9d984d988d984d8a7d986-d8a7d8b2-d988d8b2d8a7d8b1d8aa-daa9d8b4d988d8b1-d8a8d8b1_60b203b306f21-740x430.jpeg

حضور ما در انتخابات ، کشور را بیمه و دشمنان را ناامید می کند.

سخنان رهبری 26 خرداد 1400

مطالب مرتبط : انتخابات ، مناظره ، رئیسی

۰ نظر موافقین ۰ ۲۷ خرداد ۰۰ ، ۱۱:۵۳
ع . شکیبا---۱۲۲

امام و رهبر

رهبر انقلاب اسلامی خطاب به عموم مردم بیان کردند:

انتخابات در یک روز انجام می‌شود اما اثر آن تا چند سال باقی می‌ماند بنابراین با شرکت در انتخابات که متعلق به خود شما است، از خداوند برای رأی دادن به کسی که شایسته این مسئولیت است کمک بخواهید.  

بیانات در تاریخ 6 خرداد 1400

هدف از انتخابات در نهایت حفظ اسلام است. امام خمینی (ره)

«این وظیفه ای است الهی ، وظیفه ای است ملی ، وظیفه ای است انسانی، وظیفه ای است که ما باید به آن عمل بکنیم همه مان باید در انتخابات شرکت بکنیم.» صحیفه امام ج ۱۸ ص ۳۱۸

مقام معظم رهبری:

انتخابات برای کشور و ملت، فرصتی بسیار بزرگ و برای دشمنان تهدید است. برگزاری پرشور انتخابات و حضور همگانی مردم در پای صندوق‌های رأی، تضمین‌کننده امنیت کشور خواهد بود زیرا دشمنان از پشتوانه مردمی نظام بیش از امکانات تسلیحاتی آن هراس دارند.

شرکت در انتخابات هم حق ما است و هم وظیفه ما

تشویق‌کنندگان به عدم مشارکت، دلسوز نیستند

حضرت آیت‌الله خامنه‌ای در ادامه تأکید کردند: کسانی که مردم را از رفتن پای صندوق رأی منع و القاء بی‌فایده بودن انتخابات را می‌کنند، دروغ می‌گویند که دلسوز مردم هستند، بنابراین به حرف آن‌ها اعتنا نکنید.

مطالب مرتبط : انتخابات ، مناظره ، رئیسی

۰ نظر موافقین ۰ ۲۶ خرداد ۰۰ ، ۱۲:۰۶
ع . شکیبا---۴۷۳

رئیسی: می‌توانیم وضعیت کشور را متحول کنیم/ در موضوعات مختلف برنامه داریم

رئیسی:

می‌توانیم وضعیت کشور را متحول کنیم/ در موضوعات مختلف برنامه داریم

۲۴ خرداد ۱۴۰۰

نامزد انتخابات ریاست جمهوری گفت: ما مسائل کشور را می‌شناسیم و راهکار را بلدیم و به لطف خدا می‌توانیم؛ با توکل بر خدا و دست توانای مردم و جوانان وضعیت را متحول خواهیم کرد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، حجت‌الاسلام والمسلمین سید ابراهیم رئیسی کاندیدای سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری با حضور در برنامه گفت‌وگوی ویژه خبری شبکه دو سیما، طی سخنانی درباره مبارزه با فساد اظهار داشت: محور تحولی که باید ایجاد شود و ضرورت دارد، اجرای عدالت است و اجرای عدالت باید در همه‌ی سطوح صورت بگیرد؛ در این صورت جلوی فساد گرفته می‌شود. عدالت باید در تمام سطوح اجرایی کشور اجرا شود و باید به‌گونه‌ای عمل شود که مردم آن را احساس کنند.

وی با بیان اینکه اگر از مردم درباره فساد پرسیده شود؛ زمین‌خواری، قاچاق و مفاسد بانکی و رانت‌خواری را فساد می‌دانند، افزود: بسیاری از امتیازاتی که دولت می‌خواهد به بخش خصوصی واگذار کند، باید شدیدا بررسی شده و مورد مراقبت بگیرد تا مشکلی ایجاد نشود. مسئله‌ی پرداخت تسهیات در کشور واقعا مشکل دارد و سازوکارها در بانک‌های عامل و نظارت‌های بانک مرکزی باید کارآمد باشد. راهکار این مسئله نیز شفافیت است؛ یکی از مشکلات جدی کشور فقدان شفافیت است که اگر شفافیت اجرا شود، بسیاری از مسائل حل خواهد شد.

این کاندیدای ریاست جمهوری گفت: سامانه‌ها باید به‌هم لینک بشوند و می‌بایست بانک مرکزی، وزارت اقتصاد، سازمان بنادر و کشتیرانی، گمرکات باهم مرتبط بشوند تا یک سامانه‌ی فعال داشته باشیم و نظارت کاملی بر ارز و کالا و واردات و صادرات صورت بگیرد. آقایان تا الان به اهمیت این موضوع پِی نبرده‌اند؟ کسی نیست که به این پِی نبرده باشد و خوشبینانه می‌گوییم است که می‌خواستند انجام بدهند ولی چرا صورت نگرفته است؟ اگر این سامانه ایجاد و دستگاه‌ها باهم مرتبط شود، فساد از بین می‌رود و دست مفسدین از این عرصه‌ها قطع شد.

رئیسی در ادامه خاطر نشان کرد: یکی از بحران‌هایی که در کشور داریم، بحران بی‌اعتمادی است که باید حل و به اعتماد به دولتمردان تبدیل شود؛ یکی از راهکارها برای این شفافیت است.

۱ نظر موافقین ۰ ۲۴ خرداد ۰۰ ، ۱۲:۴۳
ع . شکیبا---۱۴۸

http://www.asrghanoon.ir/wp-content/uploads/2021/05/898557-450x320.jpg

رییسی: توجه به گردشگری و ایجاد صنایع تبدیلی مسیر توسعه در لرستان است

نامزد سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری گفت: توجه به صنعت گردشگری و ایجاد صنایع تبدیلی و جانبی در حوزه هایی همچون معدن و کشاورزی راه توسعه و ایجاد اشتغال در لرستان است.

به گزارش انتخابات 1400 حجت الالسلام والمسلمین سید ابراهیم رییسی در گفتگوی تلویزیونی شبکه افلاک با مردم لرستان افزود: این استان سخت مورد کینه دشمنان قرار گرفت و در جنگ تحمیلی بسیار آسیب دید اما  از جبهه های نبرد حق علیه باطل پشتیبانی بزرگی کرد.

وی اظهار داشت: عشقی که مردان و زنان لر به اهل بیت (ع) و امام (ره) داشته و دارند آنها را واداشت برای دفاع از کشور و ارزش های انقلاب فرزندان خود را راهی جبهه کردند که نشان صداقت آنها تقدیم ۶ هزار شهید بزرگوار به انقلاب است.

وی با بیان اینکه به تازگی توفیق سفر به خرم آباد را داشته و از برخی برخی مراکز بازدید کردم تصریح کرد: دوست داشتم در این دوره شهر به شهر سفر کرده، با مردم خونگرم و عزیز لرستان دیدار کنم و از روحیه سلحشوری کار و فعالیت شما بهره مند می شدم ولی شرایط کرونایی اجازه نمی دهد و امیدوارم ادامه راه دیدارها تازه  شود و از نقطه نظرات اندیشمندان بهره ببرم.

حجت الاسلام و المسلمین رییسی همچنین گفت: یاد و خاطره علمای بزرگ لرستان، استاد ما آیت الله سید حسن طاهری خرم آبادی، آیت الله کمالوند و سرداران رشید بزرگ اسلام در این استان که هر کوی و برزن آن به نام شهیدان مزین است گرامی باید.

مطالب مرتبط : انتخابات ، مناظره ، رئیسی

۰ نظر موافقین ۰ ۲۴ خرداد ۰۰ ، ۰۳:۱۰
ع . شکیبا---۱۳۵

https://newsmedia.tasnimnews.com/Tasnim/Uploaded/Image/1396/02/18/1396021819234443810776164.jpg

پاسخ ستاد مردمی حامی رئیسی به بیانیه ستاد کرونا

در پی انتشار دو اطلاعیه دبیرخانه ستاد ملی کرونا در تهران طی یک ساعت پس از طرح شبهه رعایت نشدن پروتکل های بهداشتی در تجمع حامیان آیت الله رئیسی در اهواز در جریان مناظره داوطلبان انتخابات ریاست جمهوری، ستاد انتخاباتی مردمی حامی ایت الله رییسی در اهواز به این بیانیه ها واکنش نشان داد.

به گزارش انتخابات 1400 در اطلاعیه ستاد مردمی حامی سید ابراهیم رئیسی آمده است:

متاسفانه نگاه سیاسی و سراسیمه بعد از تجمع بزرگ خوزستان باعث شده مسئولان متولی موضوع در عرض سه روز بیانیه های متناقضی صادر کنند و طی یک ساعت شب گذشته هم با انشاء دو بیانیه عجیب، رکورد گذشته را در این خصوص شکستند که ای کاش به جای صدور بیانیه پشت درهای بسته در تهران، از نزدیک واقعیات میدانی خوزستان را مشاهده می کردند.

۰ نظر موافقین ۰ ۲۴ خرداد ۰۰ ، ۰۲:۵۰
ع . شکیبا---۱۴۹

نظرسنجی انتخابات ۱۴۰۰

در انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۰ به کدام یک از نامزدها رای می دهید؟

ابراهیم رئیسی
42.33%
عبدالناصر همتی
18.73%
سعید جلیلی
6.35%
انصراف داد
محسن رضایی
5.32%
امیرحسین
قاضی زاده هاشمی
3.87%
علیرضا زاکانی
1.11%
انصراف داد
محسن مهرعلیزاده
1.20%
انصراف داد
شرکت نمی کنم
15.81%
هنوز تصمیم نگرفته ام
13.54%
(حذف شده)

مجموع کل آرا تا این لحظه 82,104 رای میباشد .

سایتش خیلی هم معتبر نیست فقط جهت اطلاع گذاشتیم. 1400/03/27

مطالب مرتبط : انتخابات ، مناظره ، نظرسنجی 1400

۰ نظر موافقین ۰ ۲۲ خرداد ۰۰ ، ۱۰:۵۶
ع . شکیبا---۱۵۲

http://cdn.jahannews.com/images/docs/000759/n00759995-b.jpg

در این دولت دیپلماسی نمایشی جای دیپلماسی واقعی را گرفته است. (دولت روحانی)

خبرهای مربوط به دکتر جلیلی

۰ نظر موافقین ۱ ۲۰ خرداد ۰۰ ، ۱۲:۰۹
ع . شکیبا---۱۱۱
مردم را در فشار اقتصادی حبس کرده‌اند و شعار آزادی می‌دهند/ مناظره‌ها شبیه مسابقه هوش است/ دیپلماسی نمایشی جای دیپلماسی واقعی را گرفته است
پنجشنبه ۲۰ خرداد ۱۴۰۰
سعید جلیلی در شهرری؛

مردم را در فشار اقتصادی حبس کرده‌اند و شعار آزادی می‌دهند/ مناظره‌ها شبیه مسابقه هوش است/ دیپلماسی نمایشی جای دیپلماسی واقعی را گرفته است

به گزارش جهان نیوز، سعید جلیلی نامزد سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری شامگاه امروز با حضور در مسجد فیروزآبادی شهرری در جمع مردم این شهرستان اظهار کرد: حرف هایی که در فضای انتخابات گفته می شود باید به آن عمل شود.

وی گفت: خداوند به مومنان می‌فرماید؛ اگر حرفی می‌زنید باید به آن عمل کنید چراکه این خیلی سنگین است که حرف های بی پشتوانه بزنید.

نامزد سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری با بیان اینکه در فضای انتخاباتی ممکن است نامزدها حرف هایی بزنند که بدون پشتوانه باشد و نتوانند عمل کنند افزود: رهبر معظم انقلاب چند روز پیش هشدار دادند که سعی کنید حرف هایی بزنید که دقیق باشد و اگر قولی می‌دهید باید بتوانید آن را محقق کنید.

جلیلی ادامه داد: اگر بخواهیم کشور در ۴ سال آینده تغییر کند و از رنج‌های ۸ سال گذشته متفاوت باشد، لازمه‌اش این است که صحبت‌ها نشان از واقعیت باشد. 

وی با بیان اینکه نمی‌شود کشور را با نمایش و همایش اداره کرد، بیان کرد: کار نمایشی یعنی اینکه وقتی کاری انجام نشده است، با نمایش به مردم بگویند که چنین کاری انجام شده است لذا نباید اجازه دهیم کارها بدون پشتوانه و نمایش باشند. 

نامزد سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری با تاکید براینکه آزادی باید واقعی باشد نه نمایشی، تصریح کرد: مردم از موضوعات اقتصادی در رنج و سختی هستند، ده‌ها میلیون ایرانی را بی‌تدبیری و بی اعتنایی در فشار اقتصادی حبس می‌کنند و شعار آزادی می‌دهند.
مچ‌گیری جلیلی از اظهارات روحانی
دیپلماسی نمایشی جای دیپلماسی واقعی را گرفته است
۰ نظر موافقین ۱ ۲۰ خرداد ۰۰ ، ۱۱:۰۷
ع . شکیبا---۱۲۰

مدرک دکترای سیدابراهیم رئیسی+ عکس

مهرعلیزاده دروغگو از آب درآمد!

دروغ اول مهرعلیزاده در مناظرات

سیدابراهیم رئیسی: علاوه بر تحصیلات خارج فقه از حوزه علمیه که معادل دکترای دانشگاهی است، دکترای فقه و حقوق از دانشگاه شهید مطهری دارند که به تایید وزیر علوم و تحقیقات و فناوری رسیده است.

مطالب مرتبط : انتخابات ، مناظره ، رئیسی

۱ نظر موافقین ۰ ۱۸ خرداد ۰۰ ، ۰۰:۰۹
ع . شکیبا---۳۳۹

https://cdn.mashreghnews.ir/d/2021/06/01/2/3157325.jpg

به گزارش مشرق، آیت‌الله سیدابراهیم رئیسی کاندیدای سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری عصر امروز(سه شنیه) در برنامه «با دوربین» شبکه یک سیما به تشریح برنامه‌های خود پرداخت. محورهای این اظهارات به شرح ذیل است:

- در دستگاه قضایی وظیفه برخورد با مفاسد را برخود داریم و رسیدگی‌ها به ابلاغ مردم می‌رسد ولی ریشه‌های فساد می‌تواند خشکانده شود و آنجا که ریشه فساد خشکانده می‌شود دستگاه اداره کشور است.

- به درخواست اقشار مردم و فرهیختگان در عرصه انتخابات حاضر شدم و سرباز مردم هستم و اگر نمی‌شد کاری کرد هرگز به صحنه نمی آمدم.

- بسیاری از مشکلات می‌تواند نباشد و امروز مبارزه با فساد و فقر و تبعیض را وظیفه خود می‌دانیم و در قوه مجریه برخورد با تبعیض و فساد و بی عدالتی امکان پذیر است.

-می توانیم تغییر ایجاد کنیم و تحول در وضع موجود نیازمند همراهی همه قشرها هست.

- دولت دولت دلالی و رانت و پارتی نخواهد بود و دولت تولید و گره گشایی از زندگی مردم خواهد بود.

- اصحاب ما می توانیم هستیم و هرگز اهل نمی شود و نشد نیستیم و همه مسائل با کمک مردم قابل حل است.

- قرار بود سنگ زیربنای جامعه ما اخلاق و معنویت و عدالت باشد و اجرای عدالت خواست همه مردم و تاکید قانون اساسی است و هرگونه بی قانونی را توسط هر شخصی امری مذموم برای جامعه می‌دانیم.

۰ نظر موافقین ۰ ۱۲ خرداد ۰۰ ، ۱۲:۳۳
ع . شکیبا---۱۱۸

https://encrypted-tbn0.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcRQOtO7BZKCCynyEPm_glRzGhcfstLkD4yfx8oWvpwP3ScDh2zrLQMEUxJhg7Ls9Te7WT8&usqp=CAU

گفتار و رفتار معصومین (علیهم السلام) همانند چراغی در تاریکی است که انسان را به سوی مسیر درست و صحیح رهنمون می‌کند و بدون تردید هر کس به هر میزانی که از الگوگیری از ائمه هدی (علیهم السلام) فاصله بگیرد، به همان میزان نیز از مسیر حق و حقیقت دور شده و هر چه در الگوگیری از معصومین (علیهم السلام) بهتر و دقیق‌تر عمل کند، به همان مقدار به مسیر هدایت و حقیقت نزدیک شده است.

کسی از سردرد به امام صادق (ع) شکایت کرد. ایشان به وی فرمودند دست خود را روی درد بگذار و سوره اخلاص و آیة الکرسی را بخوان و بگو:

اللَّهُ أَکْبَرُ اللَّهُ أَکْبَرُ لَا إِلَهَ إِلَّا اللَّهُ وَ اللَّهُ أَجَلُّ وَ أَکْبَرُ مِمَّا أَخَافُ وَ أَحْذَرُ أَعُوذُ بِاللَّهِ مِنْ عِرْقٍ نَعَّارٍ وَ أَعُوذُ بِاللَّهِ مِنْ حَرِّ النَّارِ.

منبع : بحارالانوار ج ۹۲ ص ۵۸

 

۰ نظر موافقین ۰ ۱۱ خرداد ۰۰ ، ۱۲:۱۲
ع . شکیبا---۱۰۳۲
سعید محمد در گفتگو با تسنیم: از گزینه جریان انقلاب حمایت می‌کنم/ آقای رئیسی بیشترین معیار را دارد

سعید محمد :

از گزینه جریان انقلاب حمایت می‌کنم/ آقای رئیسی بیشترین معیار را دارد

سعید محمد گفت: در راستای کمک به جبهه انقلاب به همه عزیزان این جبهه اعلام آمادگی کردیم که در هر بخشی که نیاز بود کمک خواهیم کرد.

سعید محمد در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری تسنیم متن ذیل را به عنوان متن دقیق از اظهارات امروز خود تایید کرد و گفت که از گزینه نهایی جبهه انقلاب که به گفته وی فعلا آقای رئیسی بیشترین معیار آنرا دارد، حمایت می‌کند.

وی در گفتگوی زنده با هواداران خود گفت: حضور ما در عرصه انتخابات جهت جریان‌سازی در راستای تحقق اهداف مقام معظم رهبری که همان تغییر نسل مدیریتی کشور می‌باشد بود و این راه که همان جوان‌گرایی نسل جدید مدیریتی کشور هست و چندین راه وجود دارد و یکی از این راه‌ها تعظیم جوانان به جریانات حال حاضر می‌باشد اما بعد دیگر مجاهدت و پشتکار و مطالبه‌گری است که ما در این راه خستگی‌ناپذیر هستیم و ما این جریان را که همان تحقق اهداف مد نظر مقام معظم رهبری را برگزیدیم.

محمد در ادامه ضمن اشاره به اینکه هدف ما مشارکت حداکثری آحاد جامعه در پای صندوق رای می‌باشد، گفت: حمایت ما از کاندیدی از جبهه انقلاب می‌باشد که بیشترین تطابق با شاخصه‌های اعلام شده توسط مقام معظم رهبری را داشته باشد و همچنین دارای اقبال عمومی بالایی باشد که در حال حاضر حضرت آیت‌الله رئیسی بالاترین معیارها را در این راه و در جبهه انقلاب دارد.

وی همچنین در ادامه گفت: در راستای کمک به جبهه انقلاب به همه عزیزان این جبهه اعلام آمادگی کردیم که در هر بخشی که نیاز بود کمک خواهیم کرد.

سعید محمد در پایان گفت: هنوز در تنگه احد پیروز نشدیم عزیزان جبهه انقلاب تنگه احد را رها نکنید و به دنبال غنائم نباشید تا پیروزی راه زیادی است.

مطالب مرتبط : انتخابات ، سعید محمد ، رئیسی

۰ نظر موافقین ۰ ۰۹ خرداد ۰۰ ، ۱۲:۵۷
ع . شکیبا---۱۲۹