سخن بلاگ

حافظ سخن بگوی که بر صفحه جهان ---این نقش ماند از قلمت یادگار عمر

سخن بلاگ

حافظ سخن بگوی که بر صفحه جهان ---این نقش ماند از قلمت یادگار عمر

سخن بلاگ

بسم الله الرحمن الرحیم

حافظ سخن بگوی که بر صفحه جهان
این نقش مانَد از قلمت یادگار عمر

«نوشته های فرهنگی و اجتماعی و سبک زندگی ، شهدا و مدافعین حرم»

باید انسانها، هم آموزش داده شوند و هم تزکیه شوند، تا این کره‌ى خاکى و این جامعه‌ى بزرگ بشرى بتواند مثل یک خانواده‌ى سالم، راه کمال را طى کند و از خیرات این عالم بهره‌مند شود. مقام معظم رهبری

التماس دعا
برادر شما شکیبا

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
آخرین نظرات
پیوندها
امکانات

استیضاح روحانی تا ۱۵ روز دیگر کلید می‌خورد

پنجشنبه, ۷ تیر ۱۳۹۷، ۰۹:۳۹ ق.ظ

خجسته

استیضاح روحانی تا ۱۵ روز دیگر کلید می‌خورد

  نماینده مردم همدان گفت: ما ۱۰ تا ۱۵ روز به دولت فرصت می‌دهیم تا برنامه‌های خود را برای مقابله با توطئه‌های دشمن در جنگ اقتصادی را به مجلس ارائه کند و اگر نتواند ما در مجلس استیضاح وزرای اقتصادی دولت و موضوع عدم کفایت رئیس جمهور را در مجلس کلید خواهیم زد.

به گزارش«نماینده»، امیر خجسته نماینده مردم همدان در مجلس شورای اسلامی گفت: صحبت‌های آقای جهانگیری درمورد مسائل اقتصادی امروز پایه و اساسی ندارد و حرف‌هایی که می‌زند این نکته را به ذهن متبادر می‌کند که گویا اطلاعی از وضعیت موجود اقتصادی کشور ندارد. 

وی افزود: ما امروز در شرایط جنگ اقتصادی به سر می‌بریم و فرمانده جنگ اقتصادی امروز ما آقای جهانگیری و دوستانشان هستند و این فرماندهان جنگ اقتصادی هیچ برنامه‌ای را برای مقابله با این جنگ ارائه نکرده است و ما را در مجلس ناامید کرد. 

رئیس فراکسیون مبارزه با مفاسد اقتصادی مجلس اظهار داشت: اگر این آقایان عملیاتی در جنگ اقتصادی داشتند دشمن نفوذ نمی‌کرد،‌ امروز دلار در کشور ما از ۳۵۰۰ تومان به ۶ هزار تومان رفت و بعد از صحبت‌های آقای جهانگیری در مجلس به ۹ هزار تومان رسید، این چه عملیات جنگ اقتصادی است که فرمانده جنگ اقتصادی انجام می‌دهد آن هم در برابر آمریکایی که وزارتخانه خود را با ۵۰۰ نفر از نیروهای نخبه و اثرگذار بسیج کرده،‌متاسفانه ستاد فرماندهی جنگ اقتصادی ما برنامه‌ای برای این جنگ ندارد و خدا کند چیزی غیر از این باشد و این دوستان برنامه‌ای داشته باشند و ما ندیده باشیم. 

خجسته خاطرنشان کرد: آیا نتیجه عملیات ستاد فرماندهی جنگ اقتصادی این است که دلار به ۹ هزار تومان و یورو به ۱۱ هزار تومان و سکه به حدود ۳ میلیون تومان برسد این وضعیت جای تعجب دارد. این چه وضع کنترل جبهه جنگ اقتصادی است که قیمت ارز خارجی ۵ دقیقه به ۵ دقیقه افزایش پیدا می‌کند. 

وی افزود: در حوزه فرماندهی جنگ اقتصادی ما هیچ برنامه‌ای برای مقابله با آمریکا ارائه نشده و کار به گونه‌ای نباشد که ما با فرصت‌سوزی کاری کنیم که دستمان مقابل دشمن خالی بماند. 

رئیس فراکسیون مبارزه با مفاسد اقتصادی مجلس اظهار داشت: ما در بحث واردات کالا نیز شاهد ثبت سفارش‌های صوری هستیم و وارداتی انجام نمی‌شود و در مقابل ارز مبادله‌ای برای کالای وارد نشده را دریافت می‌کنند و بالغ بر ۲۵ میلیارد دلار بابت این ثبت سفارش‌های صوری از سوی برخی اشخاص دریافت شده است. 

خجسته خاطرنشان کرد: ما ۱۰ تا ۱۵ روز به دولت فرصت می‌دهیم تا برنامه‌های خود را برای مقابله با توطئه‌های دشمن در جنگ اقتصادی را به مجلس ارائه کند و اگر نتواند ما در مجلس استیضاح  وزرای اقتصادی دولت و موضوع عدم کفایت رئیس جمهور را در مجلس کلید خواهیم زد و صد البته این استیضاح و عدم کفایت نه با اهداف سیاسی بلکه به خاطر ناتوانی در حوزه اقتصادی است، این خواسته مردم است و ما از آن یک درصد هم عقب‌نشینی نخواهیم کرد. 

وی افزود: در این وضعیت جنگ اقتصادی شاهد حضور آقای رئیس‌جمهور در توچال هستیم ، ما در جنگ اقتصادی به سر می‌بریم، جنگ تفریحی که نداریم. 

رئیس فراکسیون مبارزه با مفاسد اقتصادی مجلس اظهار داشت: قطعا دست‌هایی در کار است که با برخی اقدامات بخواهند نظام و ولایت را به ناکارآمدی برسانند. آقای جهانگیری نه نظام ناکارآمد است و نه ولایت و نه نیروهای انقلابی، اگر ستاد فرماندهی جنگ اقتصادی ناکارآمد است به ما گزارش دهید ما از ستاد جنگ اقتصادی کارآمدی ندیده‌ایم. 

خجسته در پایان خاطرنشان کرد: مستنداتی به ما رسیده که برخی از کالاهای غیرضروری و ممنوعه با ارز مبادله‌ای وارد کشور می‌شوند که این خود یک جنگ اقتصادی بر علیه مردم است. وقتی که خاک زیر پای گربه و غذای سگ  و لوازم آرایشی را را با ارز مبادله‌ای وارد کشور می‌کنند نمی‌توان آن را یک جنگ اقتصادی بر علیه کشور دانست. 

سایت نماینده به نقل از خبرگزاری فارس

سه‌شنبه ۵ تیر ۱۳۹۷

نظرات  (۱)

۰۷ تیر ۹۷ ، ۱۰:۰۱ محمد صادق حاج صمدی
شما فکر کن یک درصد لاریجانی علیه ما علیه بذاره کسی نگاه چپ به دولت کنه!

پاسخ:
منظورت سلام الله علیه است دیگر !

خوب خدا خودش کمک می کنه

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی