سخن بلاگ

حافظ سخن بگوی که بر صفحه جهان ---این نقش ماند از قلمت یادگار عمر

سخن بلاگ

حافظ سخن بگوی که بر صفحه جهان ---این نقش ماند از قلمت یادگار عمر

سخن بلاگ

بسم الله الرحمن الرحیم

حافظ سخن بگوی که بر صفحه جهان
این نقش مانَد از قلمت یادگار عمر

«نوشته های فرهنگی و اجتماعی و سبک زندگی ، شهدا و مدافعین حرم»

باید انسانها، هم آموزش داده شوند و هم تزکیه شوند، تا این کره‌ى خاکى و این جامعه‌ى بزرگ بشرى بتواند مثل یک خانواده‌ى سالم، راه کمال را طى کند و از خیرات این عالم بهره‌مند شود. مقام معظم رهبری

التماس دعا
برادر شما شکیبا

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
آخرین نظرات
پیوندها
امکانات

فرم برنامه ریزی سال جدید و هدف گذاری 1397

شنبه, ۲۶ اسفند ۱۳۹۶، ۱۰:۲۰ ب.ظ

http://s4.picofile.com/file/7740430428/MOASESEH_3.png

ویرایش

برای سال جدید خود برنامه ریزی کنید.

برای زندگی خود در سال جدید هدف گذاری کنید.

با برنامه ریزی ، زندگی بهتر و موفق تری خواهیم داشت. ان شاءالله

این فرم در قالب یک فایل word طراحی شده و شما می توانید محتوای آن را متناسب با زندگی و تحصیل,  کار و شغل خود تغییر دهید.


دریافت فرم  word
عنوان: فرم برنامه ریزی سال جدید و هدف گذاری 1397

بسمه تعالی

فرم برنامه ریزی و هدف گذاری در سال جدید - 1397    (انشاءالله)

محور

ردیف

عنوان برنامه یا هدف

شرح برنامه یا هدف

اولویت

توسعه فردی

1        

بهبود اخلاق و رفتار

مرنج و مرنجان !

با خانواده و اطرافیان بهتر برخورد کنم .

عصبانیت ممنوع !

 

2        

دین‌داری و وظایف دینی

امسال به نمازم بیشتر اهمیت بدهم.

مسجد بروم. نماز جمعه هم ثواب حج داره.

قرآن بخوانم . روزه هم بگیرم.

 

3        

سلامتی و بهداشت

غذاهای سالم مصرف کنم .

هر شب مسواک بزنم.

شبها زودتر بخوابم و صبح ها زودتر از خواب بلند بشم.

 

4        

حجاب و پوشش

بهتر لباس بپوشم. (پسرها و دخترها)

حجابم را بیشتر رعایت کنم. شایدم چادری شدم ! (خانم ها)

 

5        

رعایت حقوق دیگران

حقوق دیگران را رعایت کنم.

بهتر رانندگی کنم . به قوانین احترام بذارم.

 

6        

ورزش

ورزش کنم. یا سالن یا راهپیمایی روزانه و...

 

7        

 

 

 

توسعه علمی

1        

ادامه تحصیل

برای کنکور با تلاش بیشتری بخونم تا حتما قبول بشم.

 

2        

مطالعه و تحقیق

مطالعه ام را بیشتر کنم. کتاب و نرم افزار

 

3        

یادگیری یک موضوع تازه

چند موضوع جدید را بیاموزم. مثلا یک نرم افزار

 

4        

ایجاد یک وبلاگ خوب

یک وبلاگ خوب و مفید درست کنم .

یک کانال خوب در تلگرام بسازم .

 

5        

انتشار کتاب یا نشریه

کتابی را تهیه و چاپ کنم.

یک نشریه هم خوب است.

مقاله ای بنویسم و چاپ کنم.

 

6        

 

 

 

توسعه خانوادگی

1        

ازدواج و تشکیل زندگی

امسال حتما ازدواج کنم. (جوانها)

اگه خواستگارخوبی اومد ردش نکنم.(خانمها)

برای ازدواج فرزندانم اقدامی بکنم.(والدین)

 

2        

کمک در کارهای خانه

در کارهای منزل به خانواده کمک کنم.

 

3        

مسافرت و زیارت

یک یا چند برنامه مسافرت ترتیب بدم.

 

4        

فرزند صالح

ازخداوند بخواهم فرزندان صالح به ما عطا کند.

 

5        

معاشرت

به پدر و مادرم خدمت کنم، محبت کنم.

به بستگان و فامیل سرکشی کنم.

قهر وناراحتی را کنار بذارم ودنبال آشتی باشم.

 

6        

 

 

 

توسعه شغلی

1        

کسب و کار جدید

یک کسب و کار جدید راه اندازی کنم.

 

2        

کسب درآمد بیشتر

برای کسب درآمد بیشتر و البته حلال تر  تلاش کنم. مثل تبلیغات ، بازاریابی و ...

 

3        

اقدامات بزرگتر

اقدامات بزرگ‌تر و مهم‌تری را انجام بدم.

 

4        

اشتغال

اگه بشه چند همکار جدید بگیرم.

 

5        

 

 

 

توسعه اجتماعی

1        

انتخابات

در انتخابات شرکت کنم. به افراد سالمی رای بدم.

 

2        

شرکت در محافل اجتماعی

در محافل اجتماعی شرکت کنم . مثلا برنامه های مذهبی، همایش ها، جلسات قرآن و...

 

3        

شرکت در راهپیمایی

در راهپیمایی ها شرکت کنم.

 

4        

عضویت در گروه های اجتماعی

عضو گروه های اجتماعی  بشم؛ مثلا انجمن شعر و ادب وهنر،عضویت در هیئت امناها و...

 

5        

 

 

 

توسعه مالی

1        

پس انداز

مقداری پس انداز کنم. برای روز مبادا !

 

2        

صرفه جویی

صرفه جویی را در همه کارها مدنظر قرار بدم.

 

3        

کالای ایرانی

سعی کنم کالای ایرانی بخرم. حتی المقدور.

 

4        

خمس و زکات

خمس و زکات مالم را بپردازم.

 

5        

وام

اگر لازم است وام بگیرم.

اگر وامی دارم اقساطش را بپردازم.

 

6        

تهیه خانه و مسکن

برای تهیه خانه تلاش کنم. سرمایه‌گذاری کنم.

 

7        

بدهی و طلب

بدهی دیگران را بپردازم.

طلبم را بگیرم.

 

 

این برنامه ها به صورت نمونه و پیشنهادی نوشته شده است .

شما می توانید برنامه های خود را برای موارد شخصی ، خانوادگی یا اداره و محل کار تنظیم نمایید.


دریافت فرم word
توضیحات: فرم برنامه ریزی سال جدید و هدف گذاری

1397

نظرات  (۱)

خوب و جامع
 خیلی ممنون

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی