سخن بلاگ

حافظ سخن بگوی که بر صفحه جهان ---این نقش ماند از قلمت یادگار عمر

سخن بلاگ

حافظ سخن بگوی که بر صفحه جهان ---این نقش ماند از قلمت یادگار عمر

سخن بلاگ

بسم الله الرحمن الرحیم

حافظ سخن بگوی که بر صفحه جهان
این نقش مانَد از قلمت یادگار عمر

«نوشته های فرهنگی و اجتماعی و سبک زندگی ، شهدا و مدافعین حرم»

باید انسانها، هم آموزش داده شوند و هم تزکیه شوند، تا این کره‌ى خاکى و این جامعه‌ى بزرگ بشرى بتواند مثل یک خانواده‌ى سالم، راه کمال را طى کند و از خیرات این عالم بهره‌مند شود. مقام معظم رهبری

التماس دعا
برادر شما شکیبا

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
آخرین نظرات
پیوندها
امکانات

Image result for ‫13 آبان روز دانش آموز‬‎

بطحایی ، وزیر آموزش و پرورش به مناسبت فرارسیدن یوم الله 13 آبان روز دانش‌آموز و روز ملی مبارزه با استکبار جهانی پیامی صادر کرد.

به گزارش خبرگزاری پانا ، متن پیام وزیر آموزش و پرورش به شرح زیر است:

«یوم الله سیزده آبان » ، روز ملی مبارزه با استکبار جهانی و روز دانش‌آموز؛‌ برگ زرین و مقطعی حساس و مناسبتی به‌ یاد ماندنی در تاریخ انقلاب اسلامی است و نماد وحدت، همدلی و همبستگی ملت ایران و آغاز فروپاشی استکبار جهانی.

این روز عظیم ‌یادآور شهادت دانش‌آموزان عزیزی است که در لبیک به‌ فرمان رهبر فقید انقلاب اسلامی ایران بر طاغوت زمان خروشیدند و بارزترین چهره استعمار و استکبار جهانی یعنی امریکای جنایتکار را با تسخیر لانه جاسوسی افشا نمودند. در چنین روزی حماسه شکوهمند و کوبنده دانش‌آموزان و دانشجویان شجاع «انقلاب دوم» نام گرفت.

اکنون در چهلمین سال پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی،‌ ضمن تبریک به شما دانش‌آموزان عزیز و فرهنگیان ارجمند اعلام می‌دارد، 13 آبان روز تجلی هرچه بیشتر غیرت انقلابی و طنین‌انداز شعار کوبنده و ضد استکباری «مرگ بر امریکاست» و امسال در پاسخ به سخنان سخیف و اهانت‌آمیز رئیس‌جمهور آمریکا،‌ با شعار «هیات من الذله» حقانیت مردم ایران اسلامی را فریاد خواهیم کشید و با اعلام پیام اقتدار ایران،‌ محاسبات دشمنان را در هم خواهیم شکست،‌ زیرا آمریکا را همچنان شیطان بزرگ و اصلی‌ترین دشمن خود و جامعه بشری می‌دانیم.

اکنون زمان آن است که در سالروز تسخیر لانه جاسوسی، روز دانش‌آموز و تبعید پرچم‌دار و آموزگار انقلاب اسلامی ایران؛‌ شما دانش‌آموزان و پاره‌های دل ملت غیور ایران؛‌ با حضوری آگاهانه به جهانیان ثابت کنید که قدر استقلال و جمهوری اسلامی را می‌دانید. با آگاهی و عقلانیت،‌ روحیه آزادگی،‌ ایثار و مقاومت را سرلوحه کار خود قرار می‌دهید و به‌یقین می‌دانید که این کشور با دستان توانا، ذهن خلاق و فکور شما مدیریت خواهد شد و به لطف الهی شما عزیزان،‌ کشور را در برابر همه تهدیدها و تحریم‌ها و افزایش و شدت عملیات روانی دشمنان بی‌نیاز و استوار و توطئه‌ها را خنثی خواهید کرد.

از شما عزیزان دعوت می‌کنم با درک شرایط کنونی کشور و اتحاد و یکدلی با افشار مختلف مردم بیدار و موقعیت‌شناس در جای‌جای کشور عزیزمان ضمن حضور پرنشاط خود در این همایش ملی،‌ با تبعیت از رهنمودهای روشنگرانه مقام معظم رهبری مدظله‌العالی سیاست‌های زیاده‌خواهانه استکبار جهانی را محکوم کنید و بار دیگر با آرمان‌های بلند امام راحل(ره) و شهدای گران‌قدر انقلاب اسلامی تجدید میثاق نمایید.

امیدوارم «هفته بسیج دانش‌آموزی» که مصادف با رویش یکی از شاخه‌های پربار و سرسبز انقلاب اسلامی است،‌ میعادگاهی برای نکوداشت روز دانش‌آموز باشد و حماسه‌ای دیگر را برای نفی هرگونه سلطه به تصویر بکشد.»

http://cdn.pana.ir/Media/Image/1397/08/12/636768365149509221.jpg

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی