سخن بلاگ

حافظ سخن بگوی که بر صفحه جهان ---این نقش ماند از قلمت یادگار عمر

سخن بلاگ

حافظ سخن بگوی که بر صفحه جهان ---این نقش ماند از قلمت یادگار عمر

سخن بلاگ

بسم الله الرحمن الرحیم

حافظ سخن بگوی که بر صفحه جهان
این نقش مانَد از قلمت یادگار عمر

«نوشته های فرهنگی و اجتماعی و سبک زندگی ، شهدا و مدافعین حرم»

باید انسانها، هم آموزش داده شوند و هم تزکیه شوند، تا این کره‌ى خاکى و این جامعه‌ى بزرگ بشرى بتواند مثل یک خانواده‌ى سالم، راه کمال را طى کند و از خیرات این عالم بهره‌مند شود. مقام معظم رهبری

التماس دعا
برادر شما شکیبا

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
آخرین نظرات
پیوندها
امکانات

https://cdn.mashreghnews.ir/d/2018/09/26/2/2351585.jpg

 رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس:

رئیس جمهور پذیرفته نیست که باوجودی که حدود دو ماه از رفتن وزیر کار می‌گذرد هنوز وزیر جدید معرفی نشده است . وزیر اقتصاد نداریم، از استعفای وزیر صنعت صحبت می‌شود و با این وضعیت که نمی‌شود کشور را اداره کرد و رئیس جمهور باید پاسخگو باشد.

به گزارش مشرق، محمدرضا پورابراهیمی امروز در یادواره ۱۳۰ شهید تیپ مهندسی رزمی خیبر جهاد کرمان و گردهمایی بزرگ‌سنگرسازان بی‌سنگر جنوب شرق کشور که با حضور سردار غلامعلی ابوحمزه فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان، محمدجواد فدایی سرپرست استانداری کرمان، جمعی از مدیران استانی، رزمندگان دوران دفاع مقدس، خانواده‌های شهدا و جانبازان در محل حسینیه ثارالله شهر کرمان برگزار شد با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای دفاع مقدس اظهار داشت: مسیر استمرار دوران دفاع مقدس ادامه دارد و مردم هیچ‌گاه رشادت‌های رزمندگان اسلام در آن دوران را فراموش نمی‌کنند.

وی با بیان اینکه هنوز به‌برکت دفاع مقدس مسیر انقلاب اسلامی ادامه پیدا کرده و شهدا این مسیر را با خون خود هموار کرده‌اند گفت: ما امروز از ذخیره دفاع مقدس در حال خرج کردن هستیم و دفاع مقدس یک گنج تمام‌نشدنی برای ملت ماست.

نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی وجود شهید حججی‌ها را نشان از همین جریان خروشان شهدا در دوران دفاع مقدس دانست و افزود: توفیق داشتم از سال ۶۴ تا روزهای پایانی جنگ در جبهه بودم و رشادت‌های رزمندگان را از نزدیک دیدم.

وی با یادآوری خاطرات دوران دفاع مقدس گفت: لشکر ۴۱ ثارالله کرمان نقش مهمی در آن دوران داشت و در عملیات آزادسازی مهران در قالب گردان ۴۱۸ وقتی وارد خاک عراق شدیم آثار زحمات رزمندگان جهاد سازندگی را دیدیم.

پورابراهیمی با تبیین شرایط اقتصادی روز کشور دلیل آن را سیاست‌های اشتباه ارزی دولت عنوان کرد و ادامه داد: اولین بار نیست که در کشور با شوک ارزی روبه‌رو می‌شویم اما انتظار می‌رفت دولت این وضعیت را با تحمیل کمترین هزینه به مردم مدیریت کند.

وی با بیان اینکه دشمن نیز با طراحی سعی بر اخلال در نظام اقتصادی کشور دارد گفت: سخنان روز گذشته ترامپ بسیار وقیحانه و گستاخانه بود و در حالی که تمام امکانات خود را در اختیار وهابیت و تروریسم گذاشته در سازمان ملل بی‌شرمانه به آن افتخار می‌کند.

رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی با ابراز اینکه "در جریان برجام برای رفع مشکلات اقتصادی وارد برجام شدیم" بیان کرد: متأسفانه بعضی‌ها در فضای مجازی برجام را وارونه جلوه می‌دهند.

وی با بیان اینکه برجام بر سر رفع مشکلات اقتصادی بود اما آمریکا بدعهدی کرد گفت: ما محدودیت‌های هسته‌ای را قبول کردیم که تحریم‌ها برداشته شود اما هیچ کدام از تحریم‌ها برداشته نشد بلکه بیشتر هم شد و اعتماد به آمریکا خیانت به کشور است و همه امروز در دنیا این موضوع را می‌دانند که آمریکا قابل اعتماد نیست.

پورابراهیمی با تأکید بر اینکه "از روز اول اتخاذ سیاست‌های ارزی اشتباه دولت جلساتی را برگزار کردیم و این اشتباه غلط را به آنها تذکر دادیم" تصریح کرد: ظاهراً گوش شنوایی برای اصلاح مشکلات نیست و سه ماه و نیم هرچه اصرار کردیم دولت نپذیرفت و کشور را به لبه پرتگاه برد.

وی با ابراز اینکه دولت باید تکلیف خود را مشخص کند گفت: مشکلات اقتصادی کشور با جلوگیری از فساد و رانت و قاچاق کالا قابل حل است.

رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه آمریکا هم اگر فکر می‌کند با ادبیات زورگویانه می‌تواند مقاومت مردم را بشکند خیال باطل کرده است اضافه کرد: این خواب برای مردم ایران تعبیر نمی‌شود.

وی با تذکر اینکه از رئیس جمهور پذیرفته نیست که باوجودی که حدود دو ماه از رفتن وزیر کار می‌گذرد هنوز وزیر جدید معرفی نشده است تصریح کرد: وزیر اقتصاد نداریم، از استعفای وزیر صنعت صحبت می‌شود و با این وضعیت که نمی‌شود کشور را اداره کرد و رئیس جمهور باید پاسخگو باشد.

پورابراهیمی با اعلام اینکه یکشنبه هفته آینده جلسه مهمی در کمیسیون اقتصادی برگزار می‌شود تا این مشکلات در کشور بررسی شود گفت: ترویج ناامیدی در کشور خیانت است و می‌شود با استفاده از ظرفیت‌ها و توان داخلی مشکلات اقتصادی کشور را حل کرد.

وی با اظهار اینکه یک رئیس جمهور یاغی به‌نام ترامپ که نمی‌تواند برای یک کشور تصمیم بگیرد گفت: اگر کسی توان اداره کشور را ندارد و دلش خالی شده باید مسئولیت را کنار بگذارد.

رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه دولت باید به خود بیاید و تصمیم تخصصی بگیرد و در برابر خون شهدا باید پاسخگو باشد خاطرنشان کردد: خوشبختانه سایه ولایت بر کشور ما وجود دارد و به‌برکت خون شهدا این گردنه سخت را نیز پشت سر می‌گذاریم و بینی دشمن را به خاک می‌مالیم.

مشرق

اخبار و مطالب سیاسی

نظرات  (۱)

۰۷ مهر ۹۷ ، ۱۲:۱۲ ایران جوجه
جالب بود
پاسخ:
شما فرق جوجه سالم و ناسالم را میدانید.
اما متاسفانه خیلی ها فرق رئیس جمهور و دولت خدمتگزار با فریبکار را ندانستند و کشور را دچار این مشکلات کردند.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی