سخن بلاگ

حافظ سخن بگوی که بر صفحه جهان ---این نقش ماند از قلمت یادگار عمر

سخن بلاگ

حافظ سخن بگوی که بر صفحه جهان ---این نقش ماند از قلمت یادگار عمر

سخن بلاگ

بسم الله الرحمن الرحیم

حافظ سخن بگوی که بر صفحه جهان
این نقش مانَد از قلمت یادگار عمر

«نوشته های فرهنگی و اجتماعی و سبک زندگی ، شهدا و مدافعین حرم»

باید انسانها، هم آموزش داده شوند و هم تزکیه شوند، تا این کره‌ى خاکى و این جامعه‌ى بزرگ بشرى بتواند مثل یک خانواده‌ى سالم، راه کمال را طى کند و از خیرات این عالم بهره‌مند شود. مقام معظم رهبری

التماس دعا
برادر شما شکیبا

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
آخرین نظرات
پیوندها
امکانات

تولیت آستان قدس عنوان کرد؛

آمریکا به اسم مسیحیت به مردم ظلم می کند

شناسهٔ خبر: 4281070 -
مشهد- تولیت آستان قدس رضوی گفت: آمریکا و رژیم صهیونیستی به نام مسیحیت و یهودیت به مردم ظلم می‌کنند.

به گزارش خبرگزاری مهر، حجت الاسلام سید ابراهیم رئیسی در دیدار با اسقف اعظم مسیحیان تاتارستان گفت: پیام ادیان توحیدی برای انسان‌ها بندگی خداوند، دوری از طغیان، هواپرستی و حفظ ارزش‌های اخلاقی است. 

وی افزود:داعش و القاعده به نام اسلام جنایت می‌کنند، آمریکا و رژیم صهیونیستی هم به نام مسحیت و یهودیت به مردم ظلم می‌کنند. اما حقیقتاً نه داعش مسلمان، نه آمریکا مسیحی و نه رژیم صهیونیستی یهودی هستند. 

عضو مجلس خبرگان رهبری گفت: برای تعالی جامعه بشری خدا باید در متن زندگی فردی و اجتماعی انسان‌ها باشد و نتیجه حذف آموزه‌ها و دستورات الهی از زندگی بشر، خودخواهی، ظلم و بیداد است. 

وی تصریح کرد: مستکبران همیشه با سوء استفاده از جهل مردم بر مسند ظلم و زور سوار شده اند، آگاهی ملت‌ها از حقوق واقعی خود مهمترین راهکار برای مبارزه با استکبار و ظالمان است و علمای دینی نقش بسزایی در این روشنگری دارند. 

رئیسی بیان کرد: آنچه پهلوی‌ها در ایران، آتاتورک در ترکیه و کمونیست‌ها در شوروی سابق و تاتارستان دنبال می‌کردند، حذف خدا و معنویت از زندگی مردم بود. هیچ کدام موفق نشدند و دنباله روهای آن‌ها نیز توفیقی نخواهند یافت. خدا در متن زندگی انسان‌هاست و اساس عالم، بر غلبه حقانیت است.

تولیت آستان قدس رضوی اظهار کرد: اتحاد کشورها و ملت‌های مسلمان منطقه قطعاً باعث کوتاهی دست و ناامیدی استکبار جهانی به سرکردگی آمریکا از این جغرافیا خواهد شد، تا هنگامی که این انسجام و اتحاد بین کشورهای منطقه وجود داشته باشد توطئه‌های استکبار مؤثر نخواهد بود. 

دوران جهان تک قطبی و سلطه آمریکا بر کشورها تمام  شده است 

در ادامه این دیدار اسقف اعظم مسیحیان تاتارستان با تأکید بر اینکه ملت ایران و تاتارستان مردمانی دین مدار هستند، عنوان کرد: انسان بدون هدایت خداوند نمی‌تواند به هیچ سعادتی برسد.

وی عنوان کرد: حذف معنویت از زندگی انسان، مسیری به سوی جهنم است که متأسفانه کشورهای غربی گرفتار آن شده‌اند، ادیان اسلام و مسیحیت دو دین اصلی در تاتارستان هستند و مسلمانان و مسیحیان همزیستی مسالمت آمیزی با یکدیگر در این کشور دارند.

وی با بیان اینکه ما از این بابت که امروز غرب به نماد بی‌دینی تبدیل شده و آمریکا پرچم دار الحاد است متأسف هستیم تصریح کرد: امروز سیاست اصلی رسانه‌های غربی، ایران و روسیه هراسی است و با این دسیسه تلاش دارند نفوذ و تأثیر کلام این دو کشور را در جهان محدود کنند.

اسقف اعظم مسیحیان تاتارستان اضافه کرد: دوران جهان تک قطبی و سلطه آمریکا بر کشورها تمام شده و امروز ملت‌ها هستند که برای سرنوشت خود تصمیم می‌گیرند. امروز کشورهای قدرتمندی همچون ایران و روسیه انحصار آمریکا را در هم شکسته‌اند و این کشور در برابر این ضعف خود، چاره‌ای جز ایران و روسیه هراسی ندارد.

وی عنوان کرد: یکی دیگر از سیاست‌های آمریکا برای حفظ جایگاه خود در جهان، ایجاد اختلاف و تفرقه میان ایران و روسیه است که باید در مقابل این توطئه هشیار باشیم و با رأفت و دوستی پیوند میان خود را تحکیم و روابط خود را تعمیق بخشیم.

اسقف اعظم مسیحیان تاتارستان با بیان اینکه آمریکا از دوستی میان ایران و روسیه هراس دارد و با تحمیل فرهنگ خود، به دنبال ایجاد پایگاه‌ در میان ملت‌های منطقه است. گفت: باور به خدا و معاد دو اعتقاد عمیق و وجه مشترک در اسلام و مسیحیت هستند که منشأ بسیاری از آموزه‌های اخلاقی برای پیروان این دو دین است.

وی گفت: به هیچ عنوان گروه‌های تروریستی را با اسلام برابر نمی‌دانیم و معتقدیم یک مسلمان واقعی هیچگاه نمی‌تواند افراطی و ظالم باشد.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی