سخن بلاگ

حافظ سخن بگوی که بر صفحه جهان ---این نقش ماند از قلمت یادگار عمر

سخن بلاگ

حافظ سخن بگوی که بر صفحه جهان ---این نقش ماند از قلمت یادگار عمر

سخن بلاگ

بسم الله الرحمن الرحیم

حافظ سخن بگوی که بر صفحه جهان
این نقش مانَد از قلمت یادگار عمر

«نوشته های فرهنگی و اجتماعی و سبک زندگی ، شهدا و مدافعین حرم»

باید انسانها، هم آموزش داده شوند و هم تزکیه شوند، تا این کره‌ى خاکى و این جامعه‌ى بزرگ بشرى بتواند مثل یک خانواده‌ى سالم، راه کمال را طى کند و از خیرات این عالم بهره‌مند شود. مقام معظم رهبری

التماس دعا
برادر شما شکیبا

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
آخرین نظرات
پیوندها
امکانات

پاسخ های یک دانشجوی بسیجی به سخنان روحانی در اصفهان

يكشنبه, ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۶، ۱۱:۴۹ ب.ظ

مجسمه آزادی
شناسهٔ خبر: 3978751 -
به گزارش خبرنگار مهر، حسن روحانی عصر یکشنبه در جمع مردم اصفهان در میدان نقش جهان این شهر، با اشاره به اینکه ما آینده ایران را در اختیار فریبکاران و شعار نخواهیم گذاشت، اظهار داشت: باید توجه داشته باشیم که رئیس جمهور به عنوان منتخب و نماینده کل ملت ایران و نه به عنوان نماینده یک باند در کشور، انتخاب می شود.
اتفاقا ما کسی را فریبکارتر از شما و طرفدارانتان نمی شناسیم. نجومی بگیران و مفسدان اقتصادی و نفوذی ها ... . صفات خودتان را به افراد مومن و صادق نسبت ندهید.
ولی شما در طول این چهار سال گذشته فقط نماینده باند اصلاح طلبان و فتنه گران بودید؛ مسئولیت ها را تنها به آنها دادید و نیروهای انقلابی را کنار زدید. اعتراض رهبر معظم انقلاب هم به این انحصار در سالهای گذشته ثبت و ضبط است.
(حضرت آیت‌الله خامنه‌ای یک سفارش به دولت درخصوص شعار «اعتدال» کردند و گفتند: مراقب باشید که برخی در صحنه سیاسی کشور، با شعار اعتدال، جریان‌های مؤمن را کنار نزنند زیرا همین جریان مؤمن است که در مواقع خطر زودتر از همه سینه سپر می‌کند و در مشکلات نیز، دولت را به طور واقعی کمک می‌کند. 93/4/16)

وی ادامه داد: رئیس جمهوری باید انتخاب شود که از طرف یک گروه خاص نباشد چراکه برای همه کشور تصمیم خواهد گرفت.

اما شما همواره نماینده یک طیف خاص بودید . طیفی که به ارزشهای انقلاب پایبندی ندارد و فقط به فکر خالی کردن جیب ملت است.

کاندیدای دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری با اشاره به اینکه ما امروز صاحب امنیت هستیم، ابراز داشت: این امنیت در سایه همه انسان های فداکار در این کشور ایجاد شده است. باید توجه داشته باشیم که نیروهای نظامی و انتظامی سال های گذشته هم بوده اند و ما این امنیت را مدیون حضور مردم در کنار این نیروها هستیم.

تا دیروز می گفتی ما سایه جنگ را از سر ملت برداشتیم . تا آخر مقام معظم رهبری مجبور شدند به مردم بگویند که این حرف غلطی است و اگر سایه جنگی هم بوده حضور مردم در صحنه های انقلاب آن را برطرف کرده است.

(حسن روحانی رییس‌ جمهور در سفر به استان گیلان درباره برجام و نتایج آن اظهار داشت: برجام سایه جنگ و تهدید و تحریم ظالمانه را از کشور برداشت.)96/1/10

رهبر معظم انقلاب : "گاهی می ‌شنویم و شنیده ‌ایم در گذشته بعضی‌ها گفته‌اند که وقتی ما آمدیم مسئولیت پیدا کردیم توانستیم سایه جنگ را از سر کشور رفع کنیم.. نه، این حرف‌ها، حرف های درستی نیست، آنچه که سایه جنگ را، سایه دشمن را در طول این سال‌های متمادی از سر کشور رفع کرده، حضور مردم بوده است".
آیت الله خامنه ای پیش از این نیز بحث دور شدن جنگ از ایران به واسطه برجام را دروغ خوانده و گفته بود که آمریکا امروز هم بحث گزینه نظامی را پیش می‌کشد. 96/2/10

وی با اشاره به اینکه باید اقوام به دولت اعتماد داشته باشند، اضافه کرد: تنها در این صورت است که می توانیم شاهد امنیت کامل در این کشور باشیم.

شما که رفتید کرمانشاه و سعی کردید با تحریک قوم گرایی کرد و اهل سنت ، بین مردم میران اختلاف ایجاد کنید تا از آب گل آلود ماهی بگیرید و رای کردها و خصوصا اهل سنت را به سمت خود بکشانید. ولی با نهیب مقام معظم رهبری که فرمودند کاندیداها بین قومیت ها و طوایف اختلاف ایجاد نکنند و گسل های اجتماعی را به خاطر چند رای ظاهری نگشایید. و اینگونه بود که شما سر جای خود نشستید.

مقام معظم رهبری : آقایان کاندیداها مراقب باشند «گسل های اعتقادی، جغرافیایی، زبانی و قومی» را در کشور تحریک نکنند.96/2/20

روحانی با اشاره به اینکه رئیس جمهور، رئیس شورای عالی فضای مجازی است، افزود: اگر امروز همه به اطلاعات جهان دسترسی دارند حاصل تلاش دولت یازدهم است چنانچه چند بار تصمیم گرفتند شبکه های اجتماعی را ببندند اما این روحانی بود که جلوی آنها ایستاد.

 شبکه های اجتماعی دست افزار دشمن برای نفوذ و تخریب عقاید و اخلاق جوانان ما شدند و طبیعی است که هر دولتی باید مبادی ورود فرهنگ بیگانه را به کشورش کنترل کند. ولی شما با امضای منشور حقوق شهروندی دستور آزادی بی حد و حصر و بدون فیلتر آنها را دادید تا جایی که بار این وظیفه دولت را به دوش جوانان انقلابی انداختید که برای سالم سازی فضای مجازی دست بکار شوند. سالم سازی فضای مجازی و امثال آن وظیفه دولت ها است که با استفاده از امکانات در اختیار از باورهای دینی و ارزش های اجتماعی مردم و انقلاب حفاظت کند.

وی با بیان اینکه رئیس جمهور رئیس شورایعالی انقلاب فرهنگی است، ابراز داشت: در دولت ما فضای امنیتی از دانشگاه ها برداشته شد چراکه ما دانشگاه آزاد امن می خواستیم نه دانشگاه امنیتی.

مردم ما مسلمان هستند و خواهان دانشگاه اسلامی هستند چه دانشگاه آزاد باشد و چه دانشگاههای دولتی . دانشگاه محل تحصیل علم و پیشرفت دانش است نه فضایی برای سیاسی کاری احزاب و گروههای ضدانقلابی.

کاندیدای دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری با اشاره به اینکه ما دیوارها را خراب کردیم و به جای آن پل ساختیم، افزود: تحریم ها بین ایران و جهان فاصله انداخته بود و با خراب کردن این دیوار بین ایران و جهان پل ایجاد شد.

شما سال 92 وعده دادید که تحریم ها را بر میدارید و به مردم کلید نشان دادید. و هر سال این وعده را تکرا کردید . اما علیرغم امتیازاتی که به دشمنان ما مخصوصا آمریکای جنایتکار دادید و در مراکز هسته ای ما را بتن ریختید ! اما به اقرار خودتان و آقای ظریف و ...  تحریمها بردانشته نشد که نشد . و بلکه افزایش هم پیدا کرد. ما با جهان هیچ فاصله ای نداشتیم الا با آمریکا و اسرائیل که با ما و مسلمانان خصومت می کنند . شما فاصله خودتان را با آمریکا و غربی ها کم کردید و سعی کردید ملت بزرگ ایران را خوار کنید اما خدا به ما عزت داد .

ضمنا ما پلی ندیدیم و هیچ پلی در کار نیست . گویی شما توهم پل دارید! نکند سی و سه پل را می گویید؟ این را که قدیمی ها ساخته اند.

روحانی با اشاره به افزایش ورود گردشگران خارجی به کشور طی سه و نیم سال گذشته، ابراز داشت: برای مثال در شهر اصفهان در کل سال ۹۲، ۶۵ هزار توریست وارد شد و این در حالی است که تنها در فررودین سال جاری ۸۵ هزار توریست به اصفهان سفر کردند.

طبق وعده شما اشتغالی که از آن ایجاد شده چه میزان بوده است.

وی با اشاره به اینکه ایجاد تعادل بین همه مناطق در دستور کار ماست، گفت: ما می خواهیم تعادل بین کویر خشک در شرق اصفهان و ساختن چهارباغ و هشت بهشت ایجاد شود.

کاندیدای دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری با بیان اینکه در دولت یازدهم خطر معضلات محیط زیستی، ۱۴ میلیون نفر از جمعیت غرب ایران را تهدید می کرد، ما با اجرای پروژه هایی توانستیم ارومیه و هورالعظیم را نجات دهیم و در دولت دوازدهم اجرای این طرح ها سهم زاینده رود خواهد بود.

اینها وظیفه عادی دولت است و هر دولتی باشد باید با مشکلات زیست محیطی مقابله کند و به احیای سرزمین اهمیت بدهد.

منتهی دیگر لازم نیست زحمت بکشید ! ما یک دولت جهادی انتخاب می کنیم و  کارها را به صورت انقلابی و جهادی به پیش خواهند برد و منتی هم سر ملت نخواهند گذاشت. ان شاءالله

وی با بیان اینکه ما با برجام بین ایران و جهان صلح برقرار کردیم، ادامه داد: اگر رهبر معظم انقلاب یاری و حمایت کنند با دکتر ظریف همه تحریم ها را برخواهیم داشت.

شما باز هم توپ را در زمین رهبری معظم انقلاب می اندازید؟!!! پس مذاکراتی که در طول چهار سال گذشته به آن می نازید با اجازه چه کسی بوده است ؟! مگر ایشان اجازه ندادند و بارها از تیم مذاکره کننده و دولت شما حمایت نکردند؟ اما دشمن وقیح است و شما به اعتراف جناب ظریف بارها از خط قرمزهای این ملت عبور کردید. اما باز تحریمها سرجایش هست و منتظر نتیجه انتخابات هستند تا افزایش هم بدهند.

روحانی با اشاره به اینکه ما اجازه نخواهیم داد نفت ما در اختیار عربستان و همسایه غربی و گاز در اختیار همسایه جنوبی قرار گیرد، تصریح کرد: ما به عقب برنمی گردیم. پیشرفت ما رو به جلو و سال ۱۴۰۰ است.

شما که گفتید با همه دنیا تعامل دارید . چطور با همسایگان سرجنگ دارید. پس معلوم می شود همه دنیا از نظر شما یعنی آمریکا و کشورهای غربی. ما با کشورهای همسایه و منطقه روابط دوستی عزتمندانه خواهیم داشت.

شما الآن نفت و گازی را که با افتخار می گویید ما صادرات آن را افزایش داده ایم دقیقا به کجا صادر می شود و چقدر از پول آن دست ملت را می گیرد؟!

ضمنا شما سال 1400 را نخواهید دید.

وی با اشاره به اینکه طی سه هفته اخیر، بارها به طرح و برنامه های دوستان توجه کرده و آنها را مطالعه کرده ام، افزود: همه برنامه های بازنویسی سال های ۹۰ و ۹۱ است و ما به سال ۹۰ و ۹۱ بازنمی گردیم.

این  طرح و برنامه دیروز منتشر شده شما چطور بارها آن را مطالعه کرده اید و به آن مراجعه کرده اید؟!

بعد هم برنامه های مورد نیاز ملت و کشور که دارای درجه اولویت و اهمیت هستند در طول این چهارسال شما معطل مانده اند و شما ملت را چهار سال با برجام و نگاه به خارج سرکار گذاشتید. وقتی می گویند شما کشور را چهار سال عقب نگه داشته اید برای همین است.

دولت انقلابی و جهادی می خواهد بر اساس نیازهای اساسی کشور و ملت که با آن دست به گریبان هستند مشکلات را حل کند و با نگاه به داخل که مورد تاکید مقام معظم رهبری است به رفع نیازهای مناطق محروم و اقشار محروم همت بگمارد. این انقلاب مال مستضعفین و محرومین است .

کاندیدای دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری اضافه کرد: می گویند ما امروز برجام را قبول داریم، باور کنیم؟. شما که هرچه تلاش داشتید و هرچه بیلبورد در تهران داشتیم علیه برجام استفاده کردید و در طول سی ماه گذشته مشغول مبارزه سیاسی بودید و از پشت خنجر می زدید، حالا طرفدار برجام شدید؟.

وی با تاکید بر اینکه حفظ برجام سخت تر از به دست آوردن آن است، گفت: حفظ برجام حفظ صلح و امنیت در کشور است و ما نمی گذاریم زحمات مردم و مسئولان در این زمینه از بین برود.

حفظ برجام بستگی به انجام تعهدات طرف مقابل دارد . کشور ما تعهداتش را انجام داده و حتی بیشتر از آنچه که لازم بوده هزینه کرده است! اگر آنها پاره اش کنند ما آتشش می زنیم. راستی تو که زبانت اینقدر دراز بود و با منقل و اینها سر و کارداشتی چرا حرفت را به طرف آمریکایی نگفتی و جواب یاوه گویی دشمن را ندادی ؟! در حالی که وظیفه رئیس جمهور بود که جواب یاوه سرایی و تهدیدات آمریکایی ها را بدهد. چرا نگفتی مگر برجام کاغذ است که پاره اش کنی؟! (خلاصه این بماند به حسابت تا به موقعش.)

روحانی با تاکید بر اینکه ما آرامش می خواهیم، ادامه داد: کشور تشنه آرامش است و ما تنش را نمی خواهیم و تنها برای آرامش گام برمیداریم.

اگر منافقان و طرفداران شما بگذارند مردم و مسئولین مردمی در سایه دولت جدید آرامش خواهند داشت.

وی با اشاره به تصویب و تامین اعتبار قطار سریع السیر اصفهان – تهران نیز گفت: ما عملیات اجرایی را آغاز کرده ایم و در دولت دوازدهم بهره برداری خواهیم کرد.

شما یک قطار سریع السیر برای بردن وزیران غیر مردمی و دار و دسته سیاسی و مشاوران و نفوذی های داخل دولت آماده کن .

ما خودمان خط آهن اصفهان - تهران را سریع تر می سازیم . به یاری خدا

کاندیدای دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری افزود: زیرساخت های فرودگاه های بین المللی ایجاد شده و در دولت دوازدهم تکمیل می شود.

ان شاءالله اما نه به دست شما !

وی با بیان اینکه ما اشتغال جوانان را تسریع خواهیم کرد، گفت: چطور آنهایی که در طول هشت سال نتوانستند اشتغال خالص ۱۰۰ هزار نفر را ایجاد کنند، شعار اشتغال میلیونی می دهند.

راجع به اشتغال که نگو ! اشتغال، آمار و ارقام دارد و با حرف درست نمی شود. آمار بیکاری بالاتر رفته و جوانان تحصیل کرده سرخورده شده اند.

این کاندیدای با اشاره با احیای یک هزار و ۱۵۰ کارگاه بزرگ و متوسط تولیدی در استان اصفهان، گفت: ما برای صنعت اصفهان برنامه داریم و مسیرمان را ادامه خواهیم داد.

آیا این یک شعار نیست؟! اگر برنامه دارید خوب در این چند وقت برنامه تان را اعلام می کردید. شما نه کارنامه دارید نه برنامه!

وی تصریح کرد: ما می خواهیم همه رسانه ها، خبرگزاری ها و سایت های خبری با هم برابر باشند و خدمات یکسان دریافت کنند.

هر چه در این چند سال گذشته برابر بودند و خدمات یکسان دریافت کردند ؟!!!

روحانی با تاکید بر ایجاد ۶۵۰ هزار شغل در سال ۹۵ در کشور، اضافه کرد: هرکس امروز برای آینده شعار می دهد هیچ برنامه ای غیر از پمپاژ پول و تورم ندارد. ما در هنگام انتخاب باید به کارنامه و برنامه افراد رای بدهیم.

بحث پمپاژ پول نیست. بحث توجه به نیازهای قشر محروم و ضعیف جامعه است که دولت تزویر و کلید در این چهار سال همه اش به فکر  قشر مرفه و وامهای چند میلیاردی و حقوق های نجومی و ویلاهای بزرگ و مسرفانه بود. آیا این همه بذل و بخشش پولهای ملت به زالوصفتان پمپاژ پول و تورم نبود؟!
به قول جهانگیری ، آقای روحانی !
دولت سرمایه داران تمام شد و دولت مستضعفین آغاز خواهد شد انشاءالله و به یاری خدا دست مفسدان اقتصادی از چپاول سرمایه های  ملت مظلوم کوتاه خواهد شد. همان چیزی که شما و آقای جهانگیری و برادرانتان و دوستانتان بیشتر از زاینده رود و هورالعظیم نگران آن هستید.
این را هم بدانید که با عربده کشی و داد و فریاد ، صدای مظلومیت ملت ایران خاموش نخواهد شد. این ملت انقلابی است. و پاسخ نهایی شما را در روز انتخابات خواهند داد . ان شاءالله

ما شیفتگان خدمتیم نه تشنگان قدرت!

حامیان آیت الله سید ابراهیم رئیسی

pdf دانلوددریافت فایل PDF

https://newsmedia.tasnimnews.com/Tasnim/Uploaded/Image/1396/01/14/1396011415183917310438464.jpeg

رئیسی می آید ... رئیس دولت دوازدهم !

نظرات  (۳)

این نشونه وحدته شما شبیه سازی کردین ....در ضمن اون مجسمه هم معنای آزادی میده چیز بدی نیست ک 
پاسخ:
یعنی اینها به سمت آمریکا و تفکر غربی حرکت می کنند.
آزادی از نظر اینها همان آزادی غربی است و خودم در روزنامه هایشان خوانده ام که دقیقا همین را گفته اند.
با توجه به عکسی ک گذاشتین باید بگم از کی تا حالا هرکی دستشو ببره بالا شبیه  سازی میشه 
پاسخ:
از فتنه 88
میرحسین هم همین جوری بود.
احسنت مطلب خوبی بود تشکر از شما

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی