سخن بلاگ

حافظ سخن بگوی که بر صفحه جهان ---این نقش ماند از قلمت یادگار عمر

سخن بلاگ

حافظ سخن بگوی که بر صفحه جهان ---این نقش ماند از قلمت یادگار عمر

سخن بلاگ

بسم الله الرحمن الرحیم

حافظ سخن بگوی که بر صفحه جهان
این نقش مانَد از قلمت یادگار عمر

«نوشته های فرهنگی و اجتماعی و سبک زندگی ، شهدا و مدافعین حرم»

باید انسانها، هم آموزش داده شوند و هم تزکیه شوند، تا این کره‌ى خاکى و این جامعه‌ى بزرگ بشرى بتواند مثل یک خانواده‌ى سالم، راه کمال را طى کند و از خیرات این عالم بهره‌مند شود. مقام معظم رهبری

التماس دعا
برادر شما شکیبا

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
آخرین نظرات
پیوندها
امکانات

احتمال شکست قطعی حسن روحانی در انتخابات 96

سه شنبه, ۲۲ فروردين ۱۳۹۶، ۰۶:۲۳ ب.ظ

نظرسنجی ها از احتمال شکست قطعی حسن روحانی در انتخابات اردیبهشت 96 خبر میدهند,لذا تیم حسن روحانی باید بیش از پیش فعال شود,یک مرکز معتبر نظرسنجی در تحلیل آخرین نظرسنجی خود آورده است که احتمال تک دوره‌ای شدن دولت آقای روحانی بیش از هر دولت دیگری پس از انقلاب وجود دارد.

به نقل از گروه سیاسی سایت جهان نیوز:انتخابات ریاست جهوری در اردیبهشت 96 در پیش است و تمامی نظر سنجی ها نشان می دهد که شرایط انتخابات ریاست جمهوری برای رئیس دولت تدبیر و امید روز به روز سخت تر می شود.

به گزارش جهان نیوز، نکته جالب توجه در این باره این است که آرای منفی شکل گرفته درباره حسن روحانی با هیچ رئیس جمهور مستقری در دور دوم ریاست جمهوری ادوار گذشته قابل مقایسه نیست و از این باب وی یک پدیده انتخاباتی محسوب می شود.

اما در حالیکه تمامی نظرسنجی ها تاکنون از رشد منفی آرای روحانی خبر می دهد اما آنچه باعث حیرت اعتدالیون شده این است که از ماه ها قبل شیب شتاب رشد آرای منفی رئیس دولت تدبیر و امید به سمت بالاست  و حتی در هفته های اخیر با وجود نزدیک شدن به ایام آخر سال و شروع تعطیلات نوروزی این شتاب متوقف نشده است.

در همین حال، یک مرکز معتبر نظرسنجی در تحلیل آخرین نظرسنجی خود آورده است که احتمال تک دوره‌ای شدن دولت آقای روحانی بیش از هر دولت دیگری پس از انقلاب وجود دارد.

در همین نظرسنجی 52.8 درصد کسانی که قبلا با آقای روحانی رأی داده بودند، گفتند که ما این دوره به آقای روحانی رأی نخواهیم داد.

بدین ترتیب در سبد آرای روحانی دو اتفاق مهم افتاده است:

الف: درصد بالایی از کسانی که قبلا به وی رای داده اند دیگر حاضر نیستند به او رای بدهند! که این موضوع بسیار بی سابقه است.

ب: شتاب آرای منفی روحانی چنان بالاست که اگر تیم عملیات روانی دولت تدبیر و امید نتواند با برنامه های کاذب تبلیغاتی آن را مهار کند پیش بینی می شود که آرای منفی روحانی تا هشت درصد دیگر نیز رشد پیدا کرده و از 37 درصد به 45 درصد برسد. این اتفاق سبب شکست قطعی حسن روحانی در انتخابات ریاست جمهوری آتی خواهد شد.

منبع : سایت جهان نیوز

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی