سخن بلاگ

حافظ سخن بگوی که بر صفحه جهان ---این نقش ماند از قلمت یادگار عمر

سخن بلاگ

حافظ سخن بگوی که بر صفحه جهان ---این نقش ماند از قلمت یادگار عمر

سخن بلاگ

بسم الله الرحمن الرحیم

حافظ سخن بگوی که بر صفحه جهان
این نقش مانَد از قلمت یادگار عمر

«نوشته های فرهنگی و اجتماعی و سبک زندگی ، شهدا و مدافعین حرم»

باید انسانها، هم آموزش داده شوند و هم تزکیه شوند، تا این کره‌ى خاکى و این جامعه‌ى بزرگ بشرى بتواند مثل یک خانواده‌ى سالم، راه کمال را طى کند و از خیرات این عالم بهره‌مند شود. مقام معظم رهبری

التماس دعا
برادر شما شکیبا

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
آخرین نظرات
پیوندها
امکانات

سخنرانی سید مصطفی میرسلیم در گردهمایی انتخاباتی حزب مؤتلفه

میرسلیم در جمع مردم ایلام:

دیگر نمی‌توانیم به دولت فعلی اعتماد کنیم/ ۴ سال عمر کشور از دست رفت

شناسه خبر: 1397178 سرویس: سیاسی

کاندیدای دوازدهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری گفت: ما به دولت یازدهم احترام می‌گذاریم اما دیگر نمی‌توانیم اعتماد کنیم و امروز چهار سال از عمر این کشور از دست رفت.

به گزارش حوزه احزاب خبرگزاری تسنیم، سید مصطفی میرسلیم کاندیدای دوازدهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری عصر امروز(چهارشنبه 13اردیبهشت) در جمع مردم ایلام در سالن اجتماعات هلال احمر این شهر، گفت: امروز اگر از هرکدام از نامزدهای ریاست جمهوری بپرسید اولویت‌های شما چیست،‌ قطعا می‌گویند مسئله محوری ما اشتغال و تولید است. رسیدگی به وضعیت اشتغال به سامان نخواهد رسید مگر به اتکا به اقتصادی دانش بنیان.

میرسلیم با بیان اینکه من حق ندارم در زمینه‌ای برای شما صحبت کنم که در رابطه با آن علم و دانش نداشته باشم، گفت: اگر علم آن را نداشته باشم فقط یکسری شعار برای شما سر می‌دهم و جلسه را هیجانی می‌کنم؛ نتیجه این اتفاق هم آن می‌شود که بسیاری از فرصت‌های این کشور سوخته خواهد شد. ما به همه برادران بزرگوارمان در دولت یازدهم احترام می‌گذاریم اما دیگر نمی‌توانیم اعتماد کنیم؛ امروز چهار سال از عمر این کشور از دست رفت.

کاندیدای دوازدهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری خاطرنشان کرد: امروز دولتمردان چهار سال را فرصت‌سوزی کردند و اگر هم بخواهند در ایام انتخابات افتتاح های نمایشی بگذارند، دیگر قابل قبول نیست. این کار نوعی تزویر است. امروز متاسفانه سرمایه‌های زیادی در ایلام بیکار مانده است. آیا می توانیم با شعار و سخنرانی و دل خوش کردن مردم، این سرمایه ها را فعال کنیم؟

وی افزود: بهترین سرمایه‌های کشور،‌ سرمایه‌های انسانی ماست. معلمان ما از جمله سرمایه‌های انسانی کشور هستند اما متاسفانه همواره وضعیت معیشتی این قشر بغرنج بوده است. امروز به مدیریتی انقلابی نیاز داریم. ما متاسفانه قدر جمهوری اسلامی، قانون اساسی و وجود رهبر انقلاب را نمی‌دانیم.

میرسلیم با بیان اینکه این شعاری که من می‌گویم "حق گرفتنی است" برآمده از قانون اساسی است، گفت: ما هنوز در حق بانوان، کارگران، معلمان و ... مانده‌ایم. با سخنرانی کردن هیچ کاری انجام نمی‌شود بلکه باید عمل انقلابی داشته باشیم. یک فرد انقلابی اول به تکلیفش نگاه می کند؛ اگر من تکلیفم را تشخیص دادم می‌توانم حق شما را احقاق کنم. اگر مسئولی دید مدیران زیر دستش حقوق و امکانات نجومی می‌گیرند هرگز نمی‌تواند به احقاق حقوق مردم و محرومین فکر کند.

کاندیدای دوازدهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری افزود: ما با اینگونه مدیران به هیچ جایی نمی‌رسیم و نمی‌توانیم هیچ پیشرفتی را حاصل کنیم. مدیر انقلابی نباید به فکر مال‌اندوزی خانواده و رفقا و اطرافیانش باشند. باید در انتخابات به کسی رای بدهیم که مدیری انقلابی باشد. برای عبور از مسائل پیچیده‌ای که امروز جمهوری اسلامی با آن درگیر است، تنها با مدیریت انقلابی میسر خواهد شد.

وی متذکر شد: دولتها نباید بجای مردم کار کرده و با آنها رقابت کنند بلکه باید تصدی امور را به خود مردم بسپارند. اگر یک روز کار دولت دست من بیافتد خیلی ها می‌دانند که باید جمع کنند و  بروند؛‌ کسی نباید با حضور در دولت ثروت اندوزی کند. من هرچه برای خودم جمع کردم بعد از مسئولیت های دولتی‌ام بوده است.

میرسلیم ادامه داد: من وقتی از شهرک صنعتی ایلام بازدید کردم،‌ دیدم پشت درب کارخانجات علف سبز شده است. این یعنی بسیاری از سرمایه‌های تولید کنندگان پشت درب این سوله‌ها راکد مانده است. مشاهده متروکه شدن کارخانجات استان خیلی سوزناک است. دولتی را بر سر کار بیاورید که به تحقق سخنان رهبرانقلاب اعتقاد داشته باشد. اگر دولتی بخواهد یک هزارم درجه با رهبری زاویه داشته باشد هیچ کاری در کشور پیش نخواهد رفت و تنها به فرصت‌سوزی سپری خواهد شد.

کاندیدای دوازدهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری با اشاره به اینکه رهبر انقلاب می‌گویند به آمریکایی‌ها چشم ندوزید و تنها به مردم اعتماد کنید، گفت: در اقتصاد مقاومتی گفتیم که خام فروشی را کنار بگذارید اما آقایان به افزایش فروش نفت افتخار می‌کنند؛ این یعنی خلاف سیاست‌های کلی نظام. البته ای کاش نفتی که می‌فروختیم می‌توانستیم پولش را وارد کشور کنیم. امروز پول نفت در حساب های خارجی مانده است.

وی افزود: امروز نباید سرنوشت کشور را به فرد و نفر بسپاریم. این وجه تمایز ما در حزب موتلفه اسلامی با دیگر کاندیداهاست. بقیه نامزدها هرچه هستند تنها خودشان هستند اما ما برآمده از یک حزب ریشه دار پنجاه ساله هستیم.

انتهای پیام/

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی