سخن بلاگ

حافظ سخن بگوی که بر صفحه جهان ---این نقش ماند از قلمت یادگار عمر

سخن بلاگ

حافظ سخن بگوی که بر صفحه جهان ---این نقش ماند از قلمت یادگار عمر

سخن بلاگ

بسم الله الرحمن الرحیم

حافظ سخن بگوی که بر صفحه جهان
این نقش مانَد از قلمت یادگار عمر

«نوشته های فرهنگی و اجتماعی و سبک زندگی ، شهدا و مدافعین حرم»

باید انسانها، هم آموزش داده شوند و هم تزکیه شوند، تا این کره‌ى خاکى و این جامعه‌ى بزرگ بشرى بتواند مثل یک خانواده‌ى سالم، راه کمال را طى کند و از خیرات این عالم بهره‌مند شود. مقام معظم رهبری

التماس دعا
برادر شما شکیبا

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
آخرین نظرات
پیوندها
امکانات

https://newsmedia.tasnimnews.com/Tasnim/Uploaded/Image/1396/02/13/1396021319284738210720794.jpg
ابراهیم رییسی کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری دوازدهم گفت: آنچه دشمن را در برابر ملت ایران مستاصل و ناتوان کرده است حضور جوانانی است که آماده‌اند تا جانشان را برای کشورشان بدهند.
حجت الاسلام و المسلمین سیدابراهیم رئیسی عصر امروز در ورزشگاه تختی خرم آباد با تبریک ایام ماه شعبان اظهار کرد: توفیق حضور در جمع نورانی، صمیمی و توام با شعور و فهم سیاسی و بصیرت مردم خرم آباد برایم مایه مباهات است.
وی ادامه داد: برای من روشن است که اینهمه شور و هیجان نسبت به بنده به دلیل خدمتگزاری من در آستان قدس رضوی و خدمت گزاری ام در نظام و انقلاب اسلامی است.
رییسی گفت: ایران اسلامی در دنیا عزتمند است و در دنیا برای دشمنان خوف ایجاد کرده است و آنچه دشمن را در برابر ملت ایران مستاصل و ناتوان کرده است حضور جوانانی است که آماده اند تا جانشان را برای کشورشان بدهند.
وی افزود: امر به کسی مشتبه نشود که بستن این قرارداد و آن قرارداد سایه جنگ را از سر کشور برداشته است، نه، سایه جنگ را همین حضور همیشگی مردم در صحنه از سر ما برداشته است.
https://newsmedia.tasnimnews.com/Tasnim/Uploaded/Image/1396/02/13/1396021319284866310720794.jpg
رییسی گفت: امروز اگر کسی درد کشور را نمی داند بیاید و در خرم آباد و بروجرد قدم بگذارد و ببیند که درد جوانان و مردم ما این است که فضای کسب و کار برای شان فراهم نیست.
وی با طرح این سوال چرا کارگاه ها و مراکز تولیدی یکی بعد از دیگری تعطیل شود یا نیمه تعطیل باشند؟ گفت: حضور مردم در صحنه تمامی قفل‌ها را خواهد گشود. مگر امروز ذخایر و معادنی که خداوند تقدیم این ملت کرده است و امکانات کشاورزی و صنعت و معدن نمی تواند زمینه شغل و درآمد زایی را فراهم کند؟
این کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری دوازدهم گفت: در این کشور آرامش وجود دارد، اما دو جور آرامش هست یکی آنکه شما سوار اتومبیلی شوید و با سرعت صد و هشتاد کیلومتر برانید و بگویید آرامش دارید و یکی هم اینکه با سرعت ده کیلومتر برانید و بگویید همه چیز آرام است. اگر تورم وجود نداشت، رکود نبود و اشتغال کافی وجود داشت، آنگاه می‌توان گفت آرامش واقعا وجود دارد.
وی اظهار کرد: سالی شش درصد مسکن مهر رشد داشته است و تا امروز هم تمام نشده است آیا این حق است که مردم از تحویل گرفتن خانه هایشان ناامید شوند؟ یا اینکه می شد مسکن مهر را همان سال اول دولت تحویل مردم داد.
رییسی گفت: برخی فکر می‌کنند ما وقتی وعده می‌دهیم یا حرف هایی می زنیم برای آن منبعی در نظر نگرفته‌ایم، خیر، ما منابع را برای رفع بیکاری و فقر مطالعه کرده ایم و با تحقیق این منابع را در نظر گرفته ایم و می‌توانیم از تامین این منابع هم در هر مجمعی دفاع کنیم. به قول خیلی از ورزا نیمی از ظرفیت تولید کشور خوابیده است و از آن طرف دوبرابر دولت گذشته کالای چینی وارد کشور شده و صادرات غیرنفتی‌مان هم ده درصد کاهش داشته است.
وی اظهار کرد: مسئله قاچاق که کولبری نیست، مسئله قاچاق به آن میلیاردهایی مربوط است که کانتینر، کانتینر کالا وارد این کشور می‌کنند بدون آنکه ریالی مالیات دهند.
به گزارش ایسنا، رییسی گفت: امروز ما فرزندان شهدا، بازماندگان آنان و این ملت، معتقدیم این وضعیت بیکاری و فقر زیبنده این مردم نیست و آمدن من طلبه در این عرصه خدا می‌داند مطلقا برای هوی و هوس نیست بلکه پاسخ به مادری است که می‌آید و برای فرزندش کار طلب می‌کند، ما می‌خواهیم دیگر این موارد نباشد. ما می‌خواهیم دولت ما هم کار کند هم کار ایجاد کند، نه اینکه تاجر باشد، دولت ما دولت تاجر نخواهد بود.
وی تصریح کرد: در دولت ما کار کردن مسئولان در بخش خصوصی مطلقا وجود ندارد، وزرا باید روز و شب برای مردم کار کنند و ابتدای دولت نیز همه اعضای آن میزان ثروت خود را اعلام کنند. ما می‌خواهیم به همه اعلام کنیم که هم می‌خواهیم، هم می‌دانیم و هم می‌توانیم وضعیت کشور را تغییر دهیم.
این کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری گفت:‌ جمعی از جوانان دانشجو به من گفتند که می خواهند برایم فیلم تبلیغاتی بسازند، گفتم من پولی ندارم که بدهم برایم فیلم بسازید، اگر خود شما جوانانی که اعلام آمادگی کرده‌اید، توانستید فیلمی بسازید و به آنان توصیه کردم که به جای آنکه من را در این فیلم معرفی کنید، وضعیت کشور را به اطلاع مردم برسانید، من کسی نیستم که برایم فیلم تبلیغاتی بسازید و معرفی‌ام کنید، به جای این کار، بیاید و وضعیت موجود را به مردم معرفی کنید. بنابراین فیلم تبلیغاتی ما برخلاف سایر موارد فیلمی درباره وضعیت اقتصادی موجود است.
رییسی در پایان با بیان اینکه این شرایط باید تغییر کند، گفت: اولین گام را شما مردم باید در روز انتخابات بردارید تا شرایط کشور را تغییر دهیم. من به همه شما درود می فرستم و امیدوارم هر کدام از شما یک ستاد باشید تا آن چیزی که می خواهید، محقق شود.
https://newsmedia.tasnimnews.com/Tasnim/Uploaded/Image/1396/02/13/1396021319054458210720174.jpg
https://newsmedia.tasnimnews.com/Tasnim/Uploaded/Image/1396/02/13/1396021319284947610720794.jpg
https://newsmedia.tasnimnews.com/Tasnim/Uploaded/Image/1396/02/13/139602131928490710720794.jpg

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی