سخن بلاگ

حافظ سخن بگوی که بر صفحه جهان ---این نقش ماند از قلمت یادگار عمر

سخن بلاگ

حافظ سخن بگوی که بر صفحه جهان ---این نقش ماند از قلمت یادگار عمر

سخن بلاگ

بسم الله الرحمن الرحیم

حافظ سخن بگوی که بر صفحه جهان
این نقش مانَد از قلمت یادگار عمر

«نوشته های فرهنگی و اجتماعی و سبک زندگی ، شهدا و مدافعین حرم»

باید انسانها، هم آموزش داده شوند و هم تزکیه شوند، تا این کره‌ى خاکى و این جامعه‌ى بزرگ بشرى بتواند مثل یک خانواده‌ى سالم، راه کمال را طى کند و از خیرات این عالم بهره‌مند شود. مقام معظم رهبری

التماس دعا
برادر شما شکیبا

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
آخرین نظرات
پیوندها
امکانات


به گزارش raisi.ir حجة السلام دکتر رئیسی پس از دیدار با نمایندگان مجلس در جمع خبرنگاران با اشاره به برنامه‌های دولت کار و کرامت برای اصلاح ساختارهای فساد، اظهار داشت: بنده دستگاه‌های کشور را به‌خوبی می‌شناسم و معتقدم می‌توان ساختارها را اصلاح کرد. بنده بعد از گذشت 6 ماه از فعالیت دولتم حتماً روند اصلاح ساختارهای فساد را به مردم و نمایندگان گزارش خواهم کرد و می‌گویم که ساختارهای کدام بخش اصلاح شدند.

وی افزود:‌ حتماً پیشرفت کار را به نمایندگان و مردم را گزارش خواهم کرد؛ چراکه درست نیست از یک سوراخ دو بار گزیده شویم. اینکه هر روز پرونده‌ای مطرح شود، درست نیست و کشور به هیچ عنوان ظرفیت شنیدن اخبار فساد را ندارد. برنامه بنده اصلاح ساختارهای فساد، از بین بردن امضاهای طلایی و از بین بردن فساد در واگذاری مجوزهای بخش دولتی به خصوصی است.

 با تأکید بر اینکه بنده اگر بعد از 6 ماه از فعالیت دولتم اصلاحی نیاز باشد به نمایندگان اعلام خواهم کرد، اظهار داشت: حتی اگر بعضی از دست اندرکاران انگیزه فساد هم پیدا کنند، ساختارها نباید اجازه دهد و کاملاً معتقدم می‌توان دستگاه اداری بدون فساد داشت. اگر خداوند به من توفیق مسئولیت دهد، مطلقاً اجازه نخواهم داد فسادر در هیچ کجای کشور لانه کند.

وی همچنین به جزئیات دیدار با نمایندگان اشاره کرد و گفت: نمایندگان محترم مجلس با توجه به ارتباط گسترده با مردم دغدغه و مشکلات آنها را به‌خوبی می‌دانند و بنده نیز به‌عنوان یک طلبه تلاش کردم راهکارهایم برای برون‌رفت از وضعیت نابسامان کشور را به اطلاع نمایندگان برسانم.

 حجة السلام دکتر رئیسی خاطرنشان کرد: دیدگاه بنده و نمایندگان در خصوص اصلاح وضعیت کشور به هم نزدیک است و دغدغه دوستان هم سامان دادن به وضعیت کشور است. ما حتماً به کمک نمایندگان مجلس نیاز داریم تا قوانین و ساختارهای کشور اصلاح شود. بنده در جلسه احساس کردم دیدگاه نمایندگان در حوزه اقتصادی، رفع فقر و بیکاری و مشکلات معیشتی مردم به من نزدیک است.

نظرات  (۱)

تشکر از مطلب شما ممنونم

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی