سخن بلاگ

حافظ سخن بگوی که بر صفحه جهان ---این نقش ماند از قلمت یادگار عمر

سخن بلاگ

حافظ سخن بگوی که بر صفحه جهان ---این نقش ماند از قلمت یادگار عمر

سخن بلاگ

بسم الله الرحمن الرحیم

حافظ سخن بگوی که بر صفحه جهان
این نقش مانَد از قلمت یادگار عمر

«نوشته های فرهنگی و اجتماعی و سبک زندگی ، شهدا و مدافعین حرم»

باید انسانها، هم آموزش داده شوند و هم تزکیه شوند، تا این کره‌ى خاکى و این جامعه‌ى بزرگ بشرى بتواند مثل یک خانواده‌ى سالم، راه کمال را طى کند و از خیرات این عالم بهره‌مند شود. مقام معظم رهبری

التماس دعا
برادر شما شکیبا

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
آخرین نظرات
پیوندها
امکانات

سردار قاسمی در طرح ولایت خراسان رضوی:

مدت‌هاست که رهبری شمشیر به دست گرفته‌اند/ از انقلاب‌مان محافظت نکنیم نابود و پوک خواهد شد

فرمانده دوران دفاع مقدس گفت: برخی به رهبر معظم انقلاب می‌گویند چنانچه شما شمشیر به دست بگیرید، ما شما را حمایت خواهیم کرد و شمشیر به دست خواهیم گرفت؛ این افراد متوجه نمی‌شوند که مدت‌هاست که رهبری شمشیر به دست گرفته‌اند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجو از مشهد، سردار سعید قاسمی امروز در هشتمین دوره طرح ولایت بسیج دانشجویی خراسان رضوی در مشهد در خصوص «رسالت‌های دانشجوی انقلابی»، خطاب به دانشجویان، آنان را پرچم داران امروز تفکر امام خمینی(ره) خواند و گفت: متاسفانه پس از گذشت 40 سال از انقلاب اسلامی یک سری مرض‌هایی وارد باغ انقلاب شده و این در حالی است که باغبان این باغ سال‌ها پیش آفاتی که ممکن است این انقلاب را درگیر خود کند را برشمرده بود.

 

وی بر پاسداری از انقلاب تاکید و تصریح کرد: بر اساس قانون طبیعت، چنانچه باغ را رها کنیم، بیماری وارد آن خواهد شد. همانگونه که ملخ به درختان حمله ور می‌شود آنان را نابود می‌کند، همان طور که کرم از درون درخت را پوک می‌کند و همان گونه که علف‌های هرز با محاصره کردن درخت، خود را تبدیل به متن می‌کنند و درخت را به حاشیه می‌رانند، چنانچه از انقلاب‌مان محافظت و پاسداری نکنیم، نابود و پوک خواهد شد و به حاشیه رانده می‌شود.

 

این فرمانده دوران دفاع مقدس ادامه داد: روزگاری باغبان این انقلاب، درختانی پرورش داد که محصولات مرغوبی را از آنان شاهد بودیم؛ اما درختان مرغوب‌مان را زدند.

 

وی با اشاره به این‌که امام راحل فرمودند «نگذارید انقلاب دست نااهلان بیافتد»، آیا ما گوش کردیم؟، خاطرنشان کرد: برخی به رهبری می‌گویند چنانچه شما شمشیر به دست بگیرید، ما شما را حمایت خواهیم کرد و شمشیر به دست خواهیم گرفت.

 

وی افزود: متاسفانه این افراد متوجه نمی‌شوند که مدت‌هاست که رهبری شمشیر به دست گرفته‌اند. این افراد نمی‌دانند که صحنه جنگ کجاست؟، دشمن کیست؟ و با چه کسانی باید بجنگیم؟

 

این فرمانده دوران دفاع مقدس با طرح این پرسش که چگونه است که ما متوجه جنگ نمی‌شویم، خطاب به این افراد ابراز داشت: مگر فساد و فحشا و برگزاری موسیقی را در دانشگاه‌ها نمی‌بینید؟ مگر نمی‌بینید که برخی از آشنایان‌تان را چگونه دشمن با خود برده است؟!

 

وی ضمن تاکید بر این نکته که قطار ریلی که روزگاری توسط باغبان انقلاب گذاشته شده رو به نابودی طی مسیر می‌کند، عنوان کرد: این مسیری که در حال طی کردن آن هستیم مسیر نابودی است. این مسیر، مسیر امام خمینی نیست. مسیر صلح امام حسن نیست، مسیر نابودی است.

 

قاسمی در ادامه سخنان خود به قطعنامه 598 اشاره کرد و ضمن بیان این مطلب که اکنون در سالروز تصویب این قطعنامه هستیم، گفت: 27 سال پیش در چنین روزهایی برخی با عنوان برجام مقدماتی، جام زهر را به امام خوراندند و مشاهده می‌کنید مسئولان ما به جای پرداختن به این قطعنامه در این روزها سخن از کودتای ترکیه می‌زنند. ترکیه‌ای که برای پیوستن به اروپا حاضر شده همه عزت خود را بفروشد.

 

قطعنامه  598 نقطه عطف تاریخی ماست نه کودتای ترکیه

 

این فرمانده دوران دفاع مقدس با تاکید بر این‌که 598 نقطه عطف تاریخی ماست نه کودتای ترکیه، بیان داشت: امام تحت فشارهای داخلی و خارجی مجبور به نوشیدن جام زهر شدند.

 

وی ادامه داد: سه روز پس از پذیرش قطعنامه، جنوب کشور مورد هجمه‌های وسیع عراق قرار گرفت و طی این سه روز 60 درصد زمین‌هایی که طی هشت سال دفاع به دست آورده بودیم را از دست دادیم. این‌ها ناگفته‌های دفاع مقدس ماست.

 

قاسمی با یادآوری این موضوع که دهلران، قصر شیرین، فومان، سرپل ذهاب و بسیاری دیگر از مناطق طی این سه روز سقوط کردند، گفت: در طول هشت سال عراق 12 هزار نفر اسیر از ایران و آن گاه پس از پذیرش قطعنامه طی سه روز ما  12 هزار اسیر دادیم!!

 

تردید به هر شکلی خیانت به اسلام است

 

این فرمانده دوران دفاع مقدس در ادامه سخنان خود با بیان این موضوع که امروز تردید به هر شکلی خیانت به اسلام است، ابراز داشت: آمار طلاق در مشهد و قم رکوردار است، آیا جنگ را نمی‌بینید و درک نمی‌کنید؟.

 

وی با تاکید بر این نکته که از مسیری که برای‌مان ساخته‌اند باید برگردیم، خاطرنشان کرد: چنانچه منتظرید که در دانشگاه‌ها سخنان و اندیشه امام را به شما بیاموزند، اشتباه می‌کنید در کلاس درس این اندیشه‌ها را نمی‌آموزد، مطالعه کنید.

 

وی در پایان تاکید کرد: غرب باوری و نوکری غرب یک بیماری قدیمی است که تمام باغ را به نابودی می‌کشاند.

نظرات  (۳)

خدا حفظشون کنه که همیشه دارن داد میزنن و از اشتباهات صحبت می کنن اما برخی مسئولین بدجوری مثل کبک سرشون رو زیر برف کردن
آفرین؛ مثبت به شما +

👍👍👍
سلام و تشکر
استفاده کردم ...
موفق باشین

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی