سخن بلاگ

حافظ سخن بگوی که بر صفحه جهان ---این نقش ماند از قلمت یادگار عمر

سخن بلاگ

حافظ سخن بگوی که بر صفحه جهان ---این نقش ماند از قلمت یادگار عمر

سخن بلاگ

بسم الله الرحمن الرحیم

حافظ سخن بگوی که بر صفحه جهان
این نقش مانَد از قلمت یادگار عمر

«نوشته های فرهنگی و اجتماعی و سبک زندگی ، شهدا و مدافعین حرم»

باید انسانها، هم آموزش داده شوند و هم تزکیه شوند، تا این کره‌ى خاکى و این جامعه‌ى بزرگ بشرى بتواند مثل یک خانواده‌ى سالم، راه کمال را طى کند و از خیرات این عالم بهره‌مند شود. مقام معظم رهبری

التماس دعا
برادر شما شکیبا

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
آخرین نظرات
پیوندها
امکانات

ثبت‌نام آیت‌الله رئیسی روز شنبه قطعی است

شنبه, ۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۰، ۱۲:۰۴ ق.ظ
 ثبت‌نام آیت‌الله رئیسی روز شنبه قطعی است

سخنگوی شورای انتلاف نیروهای انقلاب:

ثبت‌نام آیت‌الله رئیسی روز شنبه قطعی است

سخنگوی شورای انتلاف نیروهای انقلاب تصریح کرد: ‏ثبت نام ‎آیت‌الله سیدابراهیم رئیسی روز شنبه قطعی است.

به گزارش خبرگزاری مهر، امیرابراهیم رسولی، سخنگوی شورای ائتلاف نیروهای انقلاب در صفحه شخصی خود از ثبت‌نام آیت‌الله رئیسی در انتخابات ریاست‌جمهوری در روز شنبه خبر داد.

وی نوشت: ‏ثبت نام ‎سیدابراهیم رئیسی روز شنبه قطعی است.

سید ابراهیم رئیسی با یک اجماع ملی و پشتیبانی همه نیروهای انقلابی و رأی قاطع همه اقشار مردم تلخی ۸ سال بی تدبیری را جبران می‌کند. مردم خسته از شرایط کنونی اجازه تکرار کاندیدای بدلی که روش و منش او عاریه از روحانی است را نمی‌دهند.

مطالب مرتبط : انتخابات ، رئیسی

نظرات  (۱)

ایشون تو قوه قضاییه خوب کار کردن انتظار داریم در ریاست جمهوری هم همینطور قاطعانه کار کنن. البته بعضی ها معتقد بودند آقای سعید محمد برنامه های خوبی دارن و جوان تر بودنشون هم نکته مثبتی هست ولی چون زیاد شناخته شده نیستن ممکن بود در برابر کاندیداهای دیگه رای نیارن.

پاسخ:
سلام  ان شاءالله همین طور میشه و در قوه مجریه بهتر خواهد شد. هر چند مدل و شیوه کار در قوه قضائیه با قوه مجریه متفاوت است. آنجا طبق یک روال دقیق قانونی و توسط قضات مجرب کارها انجام میشود ولی قوه مجریه چنین فرایند و متصدیانی ندارد. اما به هر حال امیدواریم کارها با لطف خدا خوب پیش برود و اصلاح شود.
و اما در مورد دکتر سعید محمد ، ایشان در محیط کاری خودش نیروی قوی ای بوده ولی برای ما و مردم شناخته شده نیست. چون در چند دستگاه متنوع کار نکرده و در مسایل مختلف سیاسی ، اجتماعی ، فرهنگی و ...  اظهار نظری نداشته ولذا دیدگاهها و عملکردشان برای ما و مردم ناشناخته است. ولی حاج آقا رئییسی از همه جهت هم نظری و هم عملی امتحان خودشان را پس داده اند.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی