سخن بلاگ

حافظ سخن بگوی که بر صفحه جهان ---این نقش ماند از قلمت یادگار عمر

سخن بلاگ

حافظ سخن بگوی که بر صفحه جهان ---این نقش ماند از قلمت یادگار عمر

سخن بلاگ

بسم الله الرحمن الرحیم

حافظ سخن بگوی که بر صفحه جهان
این نقش مانَد از قلمت یادگار عمر

«نوشته های فرهنگی و اجتماعی و سبک زندگی ، شهدا و مدافعین حرم»

باید انسانها، هم آموزش داده شوند و هم تزکیه شوند، تا این کره‌ى خاکى و این جامعه‌ى بزرگ بشرى بتواند مثل یک خانواده‌ى سالم، راه کمال را طى کند و از خیرات این عالم بهره‌مند شود. مقام معظم رهبری

التماس دعا
برادر شما شکیبا

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
آخرین نظرات
پیوندها
امکانات

من عاشق محمدم (ص)

شنبه, ۲۲ شهریور ۱۳۹۹، ۱۲:۳۶ ب.ظ

در کمپینی خلاقانه که توسط مسلمان جهان در فضای مجازی بوجود آمده است، فعالان مجازی مسلمان نیز کمپینی به نام " من محمد(ص) هستم" در برابر کمپین " من شارلی هستم" ایجاد کرده اند تا از اعتقادات و پیامبر صلح و دوستی حضرت محمد(ص) حمایت کنند.

  در این کمپین که با استقبال گسترده مسلمانان جهان روبرو شده است، افراد با انتشار طرح های گرافیکی خلاقانه مانند کلنا محمد(ص)، ما محمد(ص) را دوست داریم، " من محمد هستم"، عشاق محمد(ص) و .. انزجار و نفرت خود را اقدامت توهین آمیز مجله شارلی ابدو و حمایت های کشورهای غربی از این عمل ناپسندیده را اعلام کنند. 

همچنین برخی فعالان از عنوان " من شارلی نیستم" نیز استفاده میکنند.

 در این کمپین مسلمانان جهان ضمن اعلام اینکه هرگونه اقدام تروریستی علیه شهروندان بیگناه را محکوم میکنند از هرگونه توهین و اقدام موهن علیه پیامبر اسلام نیز اعلام برائت میکنند.

 در کمپین حمایت از پیامبر اکرم(ص)، مسلمانان جهان اقدامات توهین آمیز مجله شارلی ابدو را برابر با اقدامات تکفیری ها دانسته و هر دو این عمل را اقدامی تروریستی میدانند. 

کمپین عشاق محمد(ص)  ، با استقبال گسترده فعالان مجازی مسلمان در شبکه های اجتماعی مانند اینستاگرام و ... روبرو شده است تا به جهانیان ثابت شود پیروان پیامبر مهر و دوستی، نه تنها رابطه ای با تروریست های تکفیری القائده و داعش ندارند، بلکه خود آن ها نیز در کشورهایی مانند سوریه و عراق زخم های عمیقی از تروریست ها خورده اند.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی